Savannah Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Jeg skal til Krakow i påsken. Noen som har vært der og har gode tips. Har bestilt turer til Auswitch og salt minene, men ellers? 0 Siter
laban Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Savannah skrev (På 2.2.2024 den 10.45): Har bestilt turer til Auswitch og salt minene, men ellers? Ekspander Vi var også på de turene. I tillegg fikk vi med oss følgende: Severdighetene i gamlebyen (vi bodde der, like ved markedsplassen), bl.a. det underjordiske museet. Bymuren / parken rundt gamlebyen. Rundtur utenfor gamlebyen, bl.a. til den jødiske bydelen. Vi var ikke inne i Schindlers fabrikk, men jeg hadde nok dratt tilbake dit og gått på omvisning hvis vi hadde hatt flere dager i byen. Wawel-høyden, der kan man velge hvilke severdigheter man vil gå inn i og se grundigere på. Dette er nok ganske tradisjonelt, jeg har dessverre ingen tips utenom disse typiske "toppliste-aktivitetene". 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 2. februar 2024 Skrevet 2. februar 2024 Har vært der 2 ganger. Det er en skikkelig partyby husker jeg. Og masse shopping. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 Skrevet 3. februar 2024 Savannah skrev (På 2.2.2024 den 10.45): Jeg skal til Krakow i påsken. Noen som har vært der og har gode tips. Har bestilt turer til Auswitch og salt minene, men ellers? Ekspander Ja jeg har vært der. De har god mat der så er det billig men ikke et land jeg vil besøke flere ganger, da det ellers var svært kjedelig der. Anonymkode: 015ca...d1b 0 Siter
Savannah Skrevet 3. februar 2024 Forfatter Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 12.47): Ja jeg har vært der. De har god mat der så er det billig men ikke et land jeg vil besøke flere ganger, da det ellers var svært kjedelig der. Anonymkode: 015ca...d1b Ekspander Hva var kjedelig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 Skrevet 3. februar 2024 Savannah skrev (På 3.2.2024 den 13.33): Hva var kjedelig? Ekspander Jeg tror det er en fin by for de som liker å se kultur osv. for meg stod det ikke til forventning. Kan være fordi det regnet alle dagene og det er jo ikke krakow sin feil, men ble ikke god opplevelse. Jeg tror du kommer til å synes det er kjekt der. Anonymkode: 015ca...d1b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.