Gå til innhold

Kommentar til moderering i tråden - Ånei, jeg har begynt å bli forkjøla og trenger råd til hvordan jeg kan holde meg mest mulig frisk?


Kayia

Anbefalte innlegg

Kashmir-
laban skrev (3 minutter siden):

Det må du spørre admin om, ikke meg. Men jeg tolket ikke admins innlegg slik, bare at det hadde vært en økning akkurat siste måned - og at det ellers er få rapporter:

Jeg har nesten fått mer rapporter av faste brukere den siste måneden enn jeg har hatt sammenlagt siden 2016

Ok. Da ser jeg at det var din tolking.

Greit nok.

Jeg sverger på at det stort sett er samme gjeng 🙂

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (16 minutter siden):

Jeg sverger på at det stort sett er samme gjeng 🙂

Litt som at jeg sverger på at det stort sett er samme gjeng med anonymebrukere som liker å drive med brukerdebatt mot folk med nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Litt som at jeg sverger på at det stort sett er samme gjeng med anonymebrukere som liker å drive med brukerdebatt mot folk med nick. 

Ja? Og? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Kashmir skrev (1 time siden):

Ok. Da ser jeg at det var din tolking.

Greit nok.

Jeg sverger på at det stort sett er samme gjeng 🙂

Jeg rapporterer noen ganger, men ikke i den tråden alt dette styret har vært om. Tror jeg var opptatt med noe annet den dagen så det gikk meg litt hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg rapporterer noen ganger, men ikke i den tråden alt dette styret har vært om. Tror jeg var opptatt med noe annet den dagen så det gikk meg litt hus forbi.

Jeg har ikke beskyldt deg for noe?? 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg har ikke beskyldt deg for noe?? 

Jeg tror livet ditt (og andres her på forumet) blir noen hakk bedre hvis du slutter å tro at svar nødvendigvis handler om deg og tar noen dype pust noen ganger. Du MÅ ikke konfrontere alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
Everybody skrev (6 timer siden):

Er politiet de eneste man kan tyste til?

Slik jeg har lært begrepet, ja. Det er ikke det samme som det amerikanske snitch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Vhanja skrev (7 timer siden):

Jeg tror livet ditt (og andres her på forumet) blir noen hakk bedre hvis du slutter å tro at svar nødvendigvis handler om deg og tar noen dype pust noen ganger. Du MÅ ikke konfrontere alt. 

Nå siterte @Lillemus meg, og hun benektet noe jeg ikke mistenkte henne for?  For det gjorde jeg ikke.

Men jeg noterer meg at du skriver ikke "nødvendigvis"... 🙂 det ligger jo litt i det. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Kashmir skrev (15 timer siden):

Jeg har ikke beskyldt deg for noe?? 

Nei, jeg snakket da heller ikke om deg, men svarte på en kommentar jeg trodde gjaldt forumet generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...