Gå til innhold

Vil ha sex i helgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

psykedeliker
farløs skrev (2 minutter siden):

At du oppfatter at kvinner som gjør det de "vil", "uavhening av hva andre måtte mene om de" er "trygge på seg selv".

For å utøve fri vilje må man være trygg på seg selv, slik at man ikke lar seg påvirke av hva andre mener. I denne konteksten handlet det om kvinner, men det gjelder uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

farløs
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

For å utøve fri vilje må man være trygg på seg selv, slik at man ikke lar seg påvirke av hva andre mener. I denne konteksten handlet det om kvinner, men det gjelder uavhengig av kjønn.

Nei, det må man ikke være. Men "reklamen" sier så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (11 minutter siden):

Nei, det må man ikke være. Men "reklamen" sier så.

Kan du forklare litt mer om hva det er du mener?

Anonymkode: 7a886...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
farløs skrev (15 minutter siden):

Nei, det må man ikke være. Men "reklamen" sier så.

Ja, så lenge man ikke trenger å forsvare seg selv og sine handlinger går det nok helt fint en stund.

Hvilken "reklame" refererer du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 15.42):

Takk for svar :) Jeg tenker ikke på å ha best sex, men kjenne at jeg har sex og har hatt sex etterpå. Prøve å gjøre det jeg kan for å få den beste sexen. Har ikke hatt sex siden februar med en jeg var sammen med. Vi har kontakt med kan ikke spørre han og han vil helt sikkert ikke ha sex heller med meg. Men onanerte i dag og det var så deilig, men kjenner jeg må ha mer. 

Anonymkode: 9532a...cb4

Mange har ikke hatt sex på mange år, så det er ikke synd på deg!

Anonymkode: 1cea1...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kan du forklare litt mer om hva det er du mener?

Anonymkode: 7a886...d56

Kan prøve. At den sier det som han skriver der, om at da er man trygg på seg selv om man ikke bryr seg om hva andre mener om en? Og det er ikke sant?

psykedeliker skrev (31 minutter siden):

Ja, så lenge man ikke trenger å forsvare seg selv og sine handlinger går det nok helt fint en stund.

Hvilken "reklame" refererer du til?

Jeg mente bare at det ikke har noe med å være trygg på seg selv å gjøre om man aldri spør andre til råds feks eller ikke bryr seg om hva andre mener osv.

"Reklame" er alt som har samme budskap som at "gjør det du vil og aldri bry deg om andres meninger da er du sterk" bl.a. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
farløs skrev (3 minutter siden):

Jeg mente bare at det ikke har noe med å være trygg på seg selv å gjøre om man aldri spør andre til råds feks eller ikke bryr seg om hva andre mener osv.

Skjønner. Da korrigerer jeg utsagnet mitt til "trygg på seg selv og trygg på verden" (to sider av samme sak). Poenget blir det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Da korrigerer jeg utsagnet mitt til "trygg på seg selv og trygg på verden" (to sider av samme sak). Poenget blir det samme.

Uenig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (På 2.6.2024 den 0.05):

Siden du stiller spørsmålet i utgangspunktet, er svaret ja. Men vi kan jo late som om spørsmålet aldri ble stilt...

Hva er din definisjon på et ludder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Hva er din definisjon på et ludder?

Må dette bli en diskusjonstråd?. Et ludder ser jeg på som relativt lett og ofte har sex med ulike. Men det er noe jeg ikke har pleid å hatt. 

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må dette bli en diskusjonstråd?. Et ludder ser jeg på som relativt lett og ofte har sex med ulike. Men det er noe jeg ikke har pleid å hatt. 

Anonymkode: 9532a...cb4

Men da er du ikke ludder utfra egen definisjon. Hvis noen mener du er det, så må de da operere med en annen definisjon enn deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Må dette bli en diskusjonstråd?.

Du må være ny på DOL, alle tråder her blir diskusjonstråder. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (48 minutter siden):

Men da er du ikke ludder utfra egen definisjon. Hvis noen mener du er det, så må de da operere med en annen definisjon enn deg 

Hehe takk for det du :)

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Må dette bli en diskusjonstråd?. Et ludder ser jeg på som relativt lett og ofte har sex med ulike. Men det er noe jeg ikke har pleid å hatt. 

Anonymkode: 9532a...cb4

Hvorfor ser du på andre kvinner som ludder. Er et veldig foraktelig kvinnesyn

Anonymkode: 7a886...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ser du på andre kvinner som ludder. Er et veldig foraktelig kvinnesyn

Anonymkode: 7a886...d56

Jeg ser ikke på andre som ludder. Men dem som har mye sex med ulike er litt løs syns jeg. Men men. Gjelder og menn det.

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ikke på andre som ludder. Men dem som har mye sex med ulike er litt løs syns jeg. Men men. Gjelder og menn det.

Anonymkode: 9532a...cb4

Hva vil det si å være løs? Og gjør det noe om man er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det angår da ingen andre hvor ofte man har sex eller med hvor mange.  Man spør da aldri folk som er gift eller i fast forhold hvor ofte de har sex.  Gjennomsnittet er/var vel 3-5 ganger i uka.  Jeg tror neppe single jenter har sex like ofte.  Er da gifte jenter ludder eller løse 🙄?

Dette har utartet seg til en usedvanlig snever diskusjon.  Hvor ofte man har sex eller med hvem angår da ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja men vi mennesker er flink å sette merkelapp på andre fordi dem ikke er helt lik en selv.

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange har ikke hatt sex på mange år, så det er ikke synd på deg!

Anonymkode: 1cea1...e17

Synes du synd på dem som ikke har hatt sex på mange år?  I så fall hvor går grensen for å synes synd på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (1 time siden):

Det angår da ingen andre hvor ofte man har sex eller med hvor mange.  Man spør da aldri folk som er gift eller i fast forhold hvor ofte de har sex.  Gjennomsnittet er/var vel 3-5 ganger i uka.  Jeg tror neppe single jenter har sex like ofte.  Er da gifte jenter ludder eller løse 🙄?

Dette har utartet seg til en usedvanlig snever diskusjon.  Hvor ofte man har sex eller med hvem angår da ingen andre.

Hvis det er gjennomsnittet, tør jeg påstå at noen har skrytt på seg i undersøkelsen ;) 

For øvrig helt enig med deg her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...