Gå til innhold

Vil ha sex i helgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I Norge er man såå opptatt av at alle må få gjøre som man vil, samtidig sier de samme folka at andre ikke får mene hva dem vil. Alle må få gjøre som de har lyst til og blir sur hvis noen mener at det kanskje har konsekvenser og at det er greit med noen rammer. Jeg tror ikke at unge mennesker som vokser opp i dag nødvendigvis er best tjent med denne grenseløsheten og blir så lykkelig av all denne friheten. Sex uten ansvar er egentlig litt egoistisk og mekanisk etter min mening. Man bruker et annet menneske til egen nytelse. Hva ts gjør får være opp til henne men den generelle holdningen i det norske samfunnet ang hvor problemfritt og greit dette er forundrer meg.  

Anonymkode: fbe13...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 21.17):

Ja vi matchet hvertfall på det seksuelle og intime kan en trygt si. Men og kjemi og tiltrekningen var der og, så blir spennende å bli bedre kjent med han å date. Har allerede avtalt å møtes igjen på onsdag og spise ute sammen. Så bor vi nær hverandre bare 20 min unna. Så det er et pluss og. Pratet litt i kveld så han gledet seg til å se meg igjen :)

Anonymkode: 9532a...cb4

Ts her. Vi pratet i kveld og skal møtes i morgen for vi må bare se hverandre igjen, kan ikke vente til onsdag :)

Anonymkode: 9532a...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I Norge er man såå opptatt av at alle må få gjøre som man vil, samtidig sier de samme folka at andre ikke får mene hva dem vil. Alle må få gjøre som de har lyst til og blir sur hvis noen mener at det kanskje har konsekvenser og at det er greit med noen rammer. Jeg tror ikke at unge mennesker som vokser opp i dag nødvendigvis er best tjent med denne grenseløsheten og blir så lykkelig av all denne friheten. Sex uten ansvar er egentlig litt egoistisk og mekanisk etter min mening. Man bruker et annet menneske til egen nytelse. Hva ts gjør får være opp til henne men den generelle holdningen i det norske samfunnet ang hvor problemfritt og greit dette er forundrer meg.  

Anonymkode: fbe13...3b4

Jeg er ikke enig i den beskrivelsen av unge mennesker i dag. De har mye mindre sex enn generasjonene før. Jeg lurer nesten på om det er for mye angst og fokus på problemer.

Jeg synes det er flott at TS vet hva hun vil og går for det. Kanskje det er et forhold på gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...