Gå til innhold

Min herlige eks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min eks som jeg har kjent i 20 år har vist interersse for oss igjen. Han har forandret seg og den siste tiden på ulike områder som er positivt. Så nå har vi mer likheter enn vi hadde før, Han kommer til meg en dag og da skal vi tilbringe tid sammen og han sover her, så det kan bli spennende. Noen som har erfaringer med eks igjen her ? 

Anonymkode: 5e40b...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den eneste erfaring jeg har med å gå tilbake til en eks, var da jeg var 20. Og igjen da jeg var 21. Det var som de siste krampetrekninger mot den sikre død (av forholdet). Jeg måtte kanskje igjennom det for å innse at forholdet ikke var liv laga, men det beste hadde vært om jeg klarte å sette strek første gang det ble slutt. Siden da har jeg heldigvis ikke involvert meg med ekser! 😆

Men for all del – det kan jo være annerledes med deg. Jeg kjenner noen som var ungdomskjærester, de gled fra hverandre pga studier/militæret. Så traff de hverandre på en reunion da de var 40+ og begge var skilt fra den de hadde vært gift med og hadde barn med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (3 timer siden):

Den eneste erfaring jeg har med å gå tilbake til en eks, var da jeg var 20. Og igjen da jeg var 21. Det var som de siste krampetrekninger mot den sikre død (av forholdet). Jeg måtte kanskje igjennom det for å innse at forholdet ikke var liv laga, men det beste hadde vært om jeg klarte å sette strek første gang det ble slutt. Siden da har jeg heldigvis ikke involvert meg med ekser! 😆

Men for all del – det kan jo være annerledes med deg. Jeg kjenner noen som var ungdomskjærester, de gled fra hverandre pga studier/militæret. Så traff de hverandre på en reunion da de var 40+ og begge var skilt fra den de hadde vært gift med og hadde barn med. 

Ja setter pris på det du skriver om dine erfaringer med eks. Vi har endret oss på 20 år til det bedre begge to og blitt mer lik og har felles ting. Men vi får se rett og slett så mer kan jeg vel ikke si nå. Men vi har alltid hatt et bånd mellom oss. Kan selvfølgelig gå bra denne gangen eller ikke. Men det vet en jo ikke før en prøver. 

Anonymkode: 5e40b...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...