Gå til innhold

Mann som kommer fort, men kan fortsette til kommer igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei dere. Jeg er sammen med en mann som sliter med å holde igjen, men når han har kommet, så klarer han å fortsette til han kommer igjen 2 gangen. Dette har jeg opplevd for mange år siden noen få ganger. Men han nå som er 40 år og jeg er 44, så skaper det mer nytelse og tilfredstillelse for oss begge to. Jeg bare lurer på om det er andre her som også klarer dette? Hilsen fornøyd kvinne.

Anonymkode: 0d09d...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke det nei , men er unikt vil jeg si :)

Anonymkode: 0d09d...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan det, men er som regel fornøyd etter 1x. Vet ikke hvor uvanlig det er.

Anonymkode: 0fe46...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg kan det, men er som regel fornøyd etter 1x. Vet ikke hvor uvanlig det er.

Anonymkode: 0fe46...867

Hehe jeg vet jo at de aller fleste er fornøyd etter 1 gang, helt til neste gang igjen :)  Men hvor gammel er du da?  Men min han er så opphisset når vi først begynner og sliter med å holde seg, da han er veldig sensitiv sier han. Men når han kommer og kan fortsette å holde den stiv så går det bra. Da holder han heldigvis så lenge at vi begge blir tilfredstillt. Må jo si det er en veldig opphissende situasjon for meg siden jeg ikke er vant til det. Men hjelper også på at jeg får veldig lett orgasmer og det var han heller ikke vant til fra før av. Men vi er begge fornøyde. Jeg vet jo gutter kan bli stiv igjen ganske kjapt igjen etter en runde, men er nok ikke så vanlig med en på 40 år. Men vi er alle forskjellige heldigvis vil jeg si. Jeg har ikke hatt for vane å fortelle om sexlivet mitt til folk, men syns dette er så deilig at jeg måtte høre om det er andre som har det slik også.

Anonymkode: 0d09d...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann stoppet midt i akten og holdt igjen, meget irriterende....

Anonymkode: c6a1c...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...