Gå til innhold

Ingenting får meg til å føle meg mer ensom enn det å ha følelser for noen

UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Ja så har vi klart å få følelser igjen da.

Jeg er villig til å la det utvikle seg til noe, men det kan ikke bli et forhold. Han er ikke gift, siden tankene deres nok med en gang går dit. 

Jeg føler på hele fyren at det er følelser fra hans side og. Måten jeg blir behandlet på av han. Han er annerledes mot meg enn mot andre. 
Det ene er alderesforskjellen. Ikke like stor som med han forrige jeg var «sammen» med. Kjenner flere med såpass stort aldersgap, men likevel kanskje litt stort til at vi ikke vil merke det om noen år. Det er et hinder til, men jeg vil ikke skrive det her av hensyn til anonymitet. 

På samme tid er jeg en adrenalinjunkie. Jeg blir jo nesten gal av å ikke få tatt det videre til noe mer. Han har ikke akkurat lagt skjul på at han synes om meg, men jeg vet ikke hvordan gjengelde flørtinga. Innerst inne er jeg redd for at en mann som er borti meg skal bli flau over det, men jeg vet ikke hvorfor, jeg har bare alltid hatt det sånn. Så jeg prøver liksom å beskytte de mot meg selv, selv om de viser interesse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...