Gå til innhold

Tror dere han har blitt forelsket etter dramaet ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er min ungdomsforelskelse.. Jeg var 15 og han 17, møttes på leir. Mage år etter å ha sett hverandre, dukker han opp igjen - (altså i 2021). Fra dem agen han kom hjem til meg har det vært kun sexrelatert. Ingen snakk om å holde på, date eller forelske oss. Tiden gikk og i 2023 datet jeg andre menn, han fikk høre dette og ble litt skuffet. Vi kranglet så busta føk og jeg måtte sette han på plass for ordbruken sin.. Vi hadde ikke kontakt igjen før 2024, hadde sex, helt til jeg fikk kjæreste. Han følte seg lurt og slettet kontakten med meg. Da det ble brått slutt mellom meg og min kjæreste, så tok jeg opp kontakten med han og han ville treffe meg med en gang. Nå har vi ikke sett hverandre på nesten 2mnd, og jeg får mld av han at han vil treffe meg, hente meg og dra på kino, spise mat og være leeenge hos meg. 

Dette er en ganske direkte og litt småfrekk type, men jeg har sagt han må slutte å forlange og tro at det vil holde å kun ha sex. Nå er han så på, han virker besatt omtrent. 

Kan han ha innsett at han er forelsket? 

Anonymkode: 8929d...59d

Fortsetter under...

Ev. er han ikke interessert å være i noe fast forhold (med deg eller andre), men takler ikke at du er i forhold med noen andre heller. Hadde du stolt på at han holdt seg til deg da? Dere høres jo ikke ut til å være noen god match kjæreste-messig liksom.

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Ev. er han ikke interessert å være i noe fast forhold (med deg eller andre), men takler ikke at du er i forhold med noen andre heller. Hadde du stolt på at han holdt seg til deg da? Dere høres jo ikke ut til å være noen god match kjæreste-messig liksom.

Nei vi er litt kranglete.. 

Jeg aner ikke, tror ikke det. Nå vil han vise meg frem, noe ha ikke ville før. 

Anonymkode: 8929d...59d

Du skriver at han følte seg litt lurt. Har dere kommunisert tydelig rundt hva slags forhold dere har? Det virker som han har tatt det mer seriøst enn du har.

Hvis jeg hadde jevnlig sex med noen ville jeg tenkt at det var et slags forhold selv om det ikke var sagt rett ut. Jeg ville fått sjokk hvis hun plutselig fikk kjæreste og det ikke var meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...