AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skriver som anonym fordi dette føles veldig sårbart. Jeg har kompleks ptsd og står på venteliste på Modum. I mellomtiden har jeg begynt privat hos traumepsykolog. Det går veldig bra, god kjemi, men det som er vanskelig er at det kommer opp så mye sinne. Jeg blir redd og vet ikke hvordan jeg skal håndtere det og hvor jeg skal rette det. Det er et helt liv med å ha blitt ignorert, mishandlet, mobbet og trakassert som jeg plutselig blir så sint over å ha blitt utsatt for. Og så holder jeg på å lære meg å regulere følelser og blir overveldet. Og så blir jeg redd, er dette sinnet normalt for en med kompleks ptsd. Eller har jeg kanskje en personlighetsforstyrrelse? Har ikke fått noen signaler om det, men er det normalt å bli sint også med kompleks ptsd? Noen som har kjent på noe liknende og hvordan taklet dere det? Sinne har vært en så forbudt følelse som barn (da var jeg "slem" og måtte straffes), så dette trigger det lille redde barnet. Anonymkode: 533d5...db7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg kjenner meg igjen 100 prosent! I behandlingen fikk jeg eupf selv om jeg ikke var sint osv. ellers, men nå har jeg fått ny behandler og kptsd som deg. Stå på!! Anonymkode: 98413...781 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Normalt, og fint. Finn deg en konstruktiv måte å få utløp for dette på. Anonymkode: e6ba9...2a9 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor tar du ikke dette opp med behandler? 0 Siter
nachnoo Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Du har blitt utsatt for traumer. Selvsagt skal du bli sint, svært sint, på de som utsatte deg for dette. Sinnet er naturlig og også et tema du jobber med i tarapien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden nachnoo skrev (6 minutter siden): Du har blitt utsatt for traumer. Selvsagt skal du bli sint, svært sint, på de som utsatte deg for dette. Sinnet er naturlig og også et tema du jobber med i tarapien. Godt å høre. Jobber med emdr og ble så overrasket da sinnet meldte seg så tidlig og ble like stort som angsten og fortvilelsen, og i ettertid større. Har dessverre et 2 ukers opphold nå fordi behandler underviser, men dette er et tema som helt klart må få plass. Anonymkode: 533d5...db7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.