Gå til innhold

Hvor mye røyker du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg røyker 20 stk daglig. hvor mye røyker du i døgnet? 

Anonymkode: 08fa4...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutes ago, AnonymBruker said:

7-80 stk.

Anonymkode: 345c3...f32

Skrevet

Nok til å bli definert som rusmisbruker, med de rettighetene som følger med.

Skrevet

Sluttet for 13 år siden. På det vanlige 20-30 om dagen. Noen ganger mer, på slutten mindre.

Anonymkode: b4717...9d5

Skrevet

Har aldri røkt. Ble så innrøkt i oppveksten at jeg ikke hæler sigarettrøyk. Tenker med gru på at jeg må ha gått rundt og stinket røyk hele skoletiden min. 

Skrevet

Har ikke røyket vanlige sigaretter. Men snuste en hel boks snus før. Har sluttet nå da. :)

Skrevet

Røyker en del men vet ikke hvor mye, føler det roer meg ned. 

Skrevet

Jeg har røkt 20 om dagen i nesten hele mitt voksne liv, men sluttet å røyke for for snart 3 år siden.  
Nå røyker jeg kanskje et par røyk i måneden for hygge 😉.  Snuser litt, ca en boks i uka.

Skrevet

Veldig varierende. Akkurat nå ingenting. Tror sist gang jeg slutta var slutten av november eller starten av desember. Jeg kan slutte og starte flere ganger årlig jeg. Røyker 1-20 sig om dagen i en helg, en uke eller to, kanskje en til tre måneder, også slutter jeg og røyker ingenting i mange måneder før jeg får lyst på igjen. Endrer seg med vinden dette her. 

Krisebærblomsten
Skrevet

Har aldri røykt🙂aldri prøvd skal heller ikke prøve🚬 

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2026 den 22.59):

20 om dagen det var mye på en dag. 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (7 timer siden):

20 om dagen det var mye på en dag. 

Det er mye og det koster mye. Om noen reagerer på at jeg har symaskiner som tilsammen kister ca. 50.000,- så pleier jeg å svare at om jeg hadde røkt 20 sigg om dagen så hadde jeg brukt mer enn det på sigaretter i løpet av ett år.

Skrevet
krøll9 skrev (9 timer siden):

Veldig varierende. Akkurat nå ingenting. Tror sist gang jeg slutta var slutten av november eller starten av desember. Jeg kan slutte og starte flere ganger årlig jeg. Røyker 1-20 sig om dagen i en helg, en uke eller to, kanskje en til tre måneder, også slutter jeg og røyker ingenting i mange måneder før jeg får lyst på igjen. Endrer seg med vinden dette her. 

Litt sånn som meg bare med snusing. Jeg har nå sluttet for fjerde gang tror jeg. Eller tredje. Ikke sikker. Har holdt ni måneder på det lengste. Håper jeg klarer å ikke begynne igjen nå. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Lillemus skrev (9 timer siden):

Det er mye og det koster mye. Om noen reagerer på at jeg har symaskiner som tilsammen kister ca. 50.000,- så pleier jeg å svare at om jeg hadde røkt 20 sigg om dagen så hadde jeg brukt mer enn det på sigaretter i løpet av ett år.

Tenk på alt de pengene kunne ha god til😔reiser og ferier mye annet gøy. Tenk på helsa deres røyker de 20 sigg eller mer om dagen😔

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet
Everybody skrev (16 timer siden):

Burde jeg begynne å røyke sigaretter?

Nei, Tenk på helsa og kostnadene🚬 

Skrevet
Lillemus skrev (På 26.2.2026 den 7.28):

Unnskyld at jeg blir direkte og ærlig nå, men for meg er slik whataboutism en uting. Jeg syns det ligger fordekt moralisme i en slik måte å argumentere på  

Jeg blir faktisk litt nysgjerrig på hvorfor du stiller deg i en situasjon hvor du må «forsvare» dine private økonomiske prioriteringer gjennom å trekke fram andres  (for deg - dårligere) valg for å forsvare dine egne prioriteringer. Et innspill: Stå heller støtt i dine valg, uten å  påføre andre skam for sine 😊

AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (1 time siden):

Unnskyld at jeg blir direkte og ærlig nå, men for meg er slik whataboutism en uting. Jeg syns det ligger fordekt moralisme i en slik måte å argumentere på  

Jeg blir faktisk litt nysgjerrig på hvorfor du stiller deg i en situasjon hvor du må «forsvare» dine private økonomiske prioriteringer gjennom å trekke fram andres  (for deg - dårligere) valg for å forsvare dine egne prioriteringer. Et innspill: Stå heller støtt i dine valg, uten å  påføre andre skam for sine 😊

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tenker at dette er å påføre andre skam? For 15 år siden brukte jeg penger på røyk, i dag brukes de på andre ting, det er jeg veldig glad for. Det har ikke noe med andres valg å gjøre? 

Anonymkode: 9c5ff...020

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Kayia skrev (4 timer siden):

Har aldri tenkt over mye penger som går til røyk når hun nevnte ca summen så ble jeg litt overrasket. Vis jeg har påført deg eller andre skam så beklager jeg🙂 

Endret av Krisebærblomsten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...