Lady HM Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Har du fått sendt noen penger enda eller, Stjernestøv?? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars Lady HM skrev (5 minutter siden): Har du fått sendt noen penger enda eller, Stjernestøv?? Nei jeg kan ikke med det der for jeg har bare vipps. 0 Siter
Lady HM Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars stjernestøv skrev (3 minutter siden): Nei jeg kan ikke med det der for jeg har bare vipps. Dét skal ikke være grunnen til at du ikke sender penger! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars Lady HM skrev (4 minutter siden): Dét skal ikke være grunnen til at du ikke sender penger! Jo det er jo grunnen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Lady HM skrev (18 minutter siden): Dét skal ikke være grunnen til at du ikke sender penger! Hva driver du med!? Ikke oppmuntre henne til å gi penger til denne svindleren! 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars 35 minutes ago, stjernestøv said: Jo det er jo grunnen. Du hadde sent penger om du hadde PayPal eller kredittkort? Anonymkode: be466...396 0 Siter
Lady HM Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Lillemus skrev (1 time siden): Hva driver du med!? Ikke oppmuntre henne til å gi penger til denne svindleren! Eh, nei! Jeg spør om hun (underforstått: har vært så dum at hun) har sendt penger til ham enda - hun svarer at hun bare har vipps, så derfor får hun ikke gjort det. Jeg repliserer at det at hun bare har vipps ikke bør være grunnen til at hun ikke har sendt ham noen penger - fordi han er en svindler og hun ikke skal sende ham noen penger uansett fordi alle (minus Stjernestøv) skjønner at mannen er en svindler! 0 Siter
Lady HM Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars stjernestøv skrev (1 time siden): Jo det er jo grunnen. Nei, grunnen skal være at han er en svindler som ikke kommer til å bruke pengene dine på den måten du tror at han skal gjøre! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Lady HM skrev (24 minutter siden): Eh, nei! Jeg spør om hun (underforstått: har vært så dum at hun) har sendt penger til ham enda - hun svarer at hun bare har vipps, så derfor får hun ikke gjort det. Jeg repliserer at det at hun bare har vipps ikke bør være grunnen til at hun ikke har sendt ham noen penger - fordi han er en svindler og hun ikke skal sende ham noen penger uansett fordi alle (minus Stjernestøv) skjønner at mannen er en svindler! Ok, det var da enda godt, jeg leste det helt motsatt. At du mente at det at hun ikke har vipps ikke var god nok grunn til ikke å sende ham penger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du hadde sent penger om du hadde PayPal eller kredittkort? Anonymkode: be466...396 Hadde sikkert sendt litt ja. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars Lady HM skrev (11 timer siden): Nei, grunnen skal være at han er en svindler som ikke kommer til å bruke pengene dine på den måten du tror at han skal gjøre! Han hadde bare brukt det på bensin og mat. 0 Siter
Lady HM Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars stjernestøv skrev (4 timer siden): Han hadde bare brukt det på bensin og mat. Og hvordan er det med på å redde verden, og hvorfor i all verden skal du betale for det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars 4 hours ago, stjernestøv said: Hadde sikkert sendt litt ja. Hvorfor skal du betale for hans bensin og mat? Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars Lady HM skrev (2 minutter siden): Og hvordan er det med på å redde verden, og hvorfor i all verden skal du betale for det? Nei jeg vil jo bare være med å hjelpe en mann i nød. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal du betale for hans bensin og mat? Anonymkode: be466...396 For han har ikke penger å leve av. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars 59 minutes ago, stjernestøv said: For han har ikke penger å leve av. Han får få seg en jobb. Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han får få seg en jobb. Anonymkode: be466...396 Han har ptsd og store smerter, røyker hasj mot smertene da han er imot medisiner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Just now, stjernestøv said: Han har ptsd og store smerter, røyker hasj mot smertene da han er imot medisiner. På tide å prøve medisiner, i stedet for å snylte på andre. Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På tide å prøve medisiner, i stedet for å snylte på andre. Anonymkode: be466...396 Han er imot big pharma. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars 7 minutes ago, stjernestøv said: Han er imot big pharma. Da må han selv ta hansvar for sine dumme valg, ikke tiggre av andre. Anonymkode: be466...396 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.