Lillemus Skrevet mandag kl 04:59 Skrevet mandag kl 04:59 Musikk skrev (39 minutter siden): Jeg gjør ikke det🙂musa blir vanskelig. Akkurat bryststørrelsen er vel det enkleste å måle, det er jo bare å se på bh-størrelsen. Men jeg har ikke inntrykk av at jenter sammenligner bryststørrelse? Jeg kan ikke huske at vi gjorde det. Vi så jo hvem som fikk pupper først og hvem som hadde de største, men det var aldri noe tema blant jentene - det var vel heller guttene som var opptatte av det. 1 Siter
Musikk Skrevet mandag kl 05:23 Skrevet mandag kl 05:23 (endret) Lillemus skrev (25 minutter siden): Akkurat bryststørrelsen er vel det enkleste å måle, det er jo bare å se på bh-størrelsen. Men jeg har ikke inntrykk av at jenter sammenligner bryststørrelse? Jeg kan ikke huske at vi gjorde det. Vi så jo hvem som fikk pupper først og hvem som hadde de største, men det var aldri noe tema blant jentene - det var vel heller guttene som var opptatte av det. Jenter samlinger nok mer bh-størrelsen, voksne damer måler de😀tema er det nok ikke blant damer og jenter. Menner og gutter er "pippen" noe de måler ofte. Endret mandag kl 05:24 av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet mandag kl 05:26 Skrevet mandag kl 05:26 Musikk skrev (1 minutt siden): Jenter samlinger nok mer bh-størrelsen, voksne damer måler de😀tema er det nok ikke blant damer og jenter. Menner og gutter er "pippen" noe de måler ofte. "Pippen" er et tema ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:32 Skrevet mandag kl 11:32 Lillemus skrev (6 timer siden): Akkurat bryststørrelsen er vel det enkleste å måle, det er jo bare å se på bh-størrelsen. Men jeg har ikke inntrykk av at jenter sammenligner bryststørrelse? Jeg kan ikke huske at vi gjorde det. Vi så jo hvem som fikk pupper først og hvem som hadde de største, men det var aldri noe tema blant jentene - det var vel heller guttene som var opptatte av det. Damer er opptatt av rumper. Jeg har inntrykk av at alle damer husker de som hadde de fineste rumpene, helt fra vgs og opp. Anonymkode: 8926b...5ab 0 Siter
Lillemus Skrevet mandag kl 11:47 Skrevet mandag kl 11:47 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Damer er opptatt av rumper. Jeg har inntrykk av at alle damer husker de som hadde de fineste rumpene, helt fra vgs og opp. Anonymkode: 8926b...5ab Den dagen jeg ikke lengre legger merke til en lekker mannerumpe så kan man bare legge på lokket altså. 0 Siter
Snill gutt Skrevet mandag kl 12:10 Skrevet mandag kl 12:10 Lillemus skrev (20 minutter siden): Den dagen jeg ikke lengre legger merke til en lekker mannerumpe så kan man bare legge på lokket altså. Du kan så si. Vice versa om jeg spm hero mann ikke legger merke til en vakker kvinne...da er det ikke mye liv her. 😅 2 Siter
Musikk Skrevet mandag kl 12:23 Skrevet mandag kl 12:23 (endret) Snill gutt skrev (13 minutter siden): Du kan så si. Vice versa om jeg spm hero mann ikke legger merke til en vakker kvinne...da er det ikke mye liv her. 😅 Lillemus skrev (35 minutter siden): Den dagen jeg ikke lengre legger merke til en lekker mannerumpe så kan man bare legge på lokket altså. Dere to 🤣 Endret mandag kl 12:23 av Musikk 0 Siter
Snill gutt Skrevet mandag kl 12:33 Skrevet mandag kl 12:33 Musikk skrev (6 minutter siden): Dere to 🤣 Jeg lurer på om det er derfor jeg er fascinert av snøkrig. En dame som ruller rundt og dynker noen, får ganske tydelig kropp. Fin rumpe for eksempel. Men det et jo ikke mange godt voksne som gjør det...😆 0 Siter
Musikk Skrevet mandag kl 12:45 Skrevet mandag kl 12:45 Snill gutt skrev (10 minutter siden): Jeg lurer på om det er derfor jeg er fascinert av snøkrig. En dame som ruller rundt og dynker noen, får ganske tydelig kropp. Fin rumpe for eksempel. Men det et jo ikke mange godt voksne som gjør det...😆 Ja, du er inne på noe🙂jeg tenker mer midtlivskrisa. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:56 Skrevet mandag kl 13:56 Snill gutt skrev (16 timer siden): Da er jeg nokså jevngammel, men hsr aldri målt min 😁 Måler damer størrelse,på mus bredde eller dybde? Er du kun interessert i mus og snø? Snømus? Anonymkode: be09d...396 0 Siter
Snill gutt Skrevet mandag kl 14:19 Skrevet mandag kl 14:19 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er du kun interessert i mus og snø? Snømus? Anonymkode: be09d...396 Nei jeg er opptatt av mye annet også. Dette er bare en liten brøkdel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Lillemus skrev (18 timer siden): Den dagen jeg ikke lengre legger merke til en lekker mannerumpe så kan man bare legge på lokket altså. Damer er mest opptatt av andre damers rumper. Fin rumpe gir legendestatus, noe de husker som hun som hadde så fin rumpe osv. Rumpa er morsom å prate om, nokså uskyldig, men det som egentlig teller er framsiden, musa. Den kan ikke jenter snakke så høyt om, så da blir det rumpa. Gutta er selvsagt opptatte av penisstørrelse, jenter også på sin måte. Anonymkode: 8926b...5ab 1 Siter
Grendel Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Damer er mest opptatt av andre damers rumper. Fin rumpe gir legendestatus, noe de husker som hun som hadde så fin rumpe osv. Rumpa er morsom å prate om, nokså uskyldig, men det som egentlig teller er framsiden, musa. Den kan ikke jenter snakke så høyt om, så da blir det rumpa. Gutta er selvsagt opptatte av penisstørrelse, jenter også på sin måte. Anonymkode: 8926b...5ab Enig. Utrolig harry å bedømme kvinner etter rumpa. Det er jo musa som teller. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Grendel skrev (27 minutter siden): Enig. Utrolig harry å bedømme kvinner etter rumpa. Det er jo musa som teller. Endelig noen som tør å si det😄 Men rumper er liksom mer innafor å både snakke om og se på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Grendel skrev (1 time siden): Enig. Utrolig harry å bedømme kvinner etter rumpa. Det er jo musa som teller. Harry kan du godt si, men det er også en flørt med musa, å kommentere rumpa. Et kompromiss på en måte, for å komme dit vi må, uten å gå direkte på, for da blir jo veien raskt stengt. Rumpa er i praksis minimalt interessant sammenlignet med musa, det vet alle menn. Synd damer ikke har samme forståelse. Da kunne de brukt denne kunnskapen, til begges fordel. Musa har en syk, men likevel helt naturlig, tiltrekningskraft på menn, ikke uten grunn. Verden har vært verdiløs uten, for menn. Det er frykten for å aldri mer kunne nyte den som gjør at menn frykter døden, ingen ting annet. En mann som ikke elsker frykter absolutt ingen ting. En som elsker er full av angst, dødsangst. For da har han alt å miste. I hverdagen er dette bare tull selvsagt, det er ikke slik vi tenker og handler som normale menn(esker) i en hverdag, kjernen i dette er likevel skremmende sann. Anonymkode: 8926b...5ab 0 Siter
Lillemus Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Damer er mest opptatt av andre damers rumper. Fin rumpe gir legendestatus, noe de husker som hun som hadde så fin rumpe osv. Rumpa er morsom å prate om, nokså uskyldig, men det som egentlig teller er framsiden, musa. Den kan ikke jenter snakke så høyt om, så da blir det rumpa. Gutta er selvsagt opptatte av penisstørrelse, jenter også på sin måte. Anonymkode: 8926b...5ab Åh. Damers rumper skal jaggu være spesielle og iøynefallende for at jeg skal legge merke til dem! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Lillemus skrev (6 minutter siden): Åh. Damers rumper skal jaggu være spesielle og iøynefallende for at jeg skal legge merke til dem! Det kan godt være. Det er likevel slik at damer er veldig opptatte av rumper, egen og kanskje enda mer andres. Sikkert ofte påvirket av eget utgangspunkt, og at alle er forskjellige, fysisk sett og tankemessig. Anonymkode: 8926b...5ab 0 Siter
Snill gutt Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Harry kan du godt si, men det er også en flørt med musa, å kommentere rumpa. Et kompromiss på en måte, for å komme dit vi må, uten å gå direkte på, for da blir jo veien raskt stengt. Rumpa er i praksis minimalt interessant sammenlignet med musa, det vet alle menn. Synd damer ikke har samme forståelse. Da kunne de brukt denne kunnskapen, til begges fordel. Musa har en syk, men likevel helt naturlig, tiltrekningskraft på menn, ikke uten grunn. Verden har vært verdiløs uten, for menn. Det er frykten for å aldri mer kunne nyte den som gjør at menn frykter døden, ingen ting annet. En mann som ikke elsker frykter absolutt ingen ting. En som elsker er full av angst, dødsangst. For da har han alt å miste. I hverdagen er dette bare tull selvsagt, det er ikke slik vi tenker og handler som normale menn(esker) i en hverdag, kjernen i dette er likevel skremmende sann. Anonymkode: 8926b...5ab Hadde ingen menn blitt tiltrukket av damer og musa deres, hadde ikke menneskeheten levd lenger enn til at det første mennesket døde. Så det er helt naturlig. En som elsker og vet seg elsket, er ikke alltid mer engstelig. De kan også få større mot. 0 Siter
Musikk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Snill gutt skrev (1 time siden): Hadde ingen menn blitt tiltrukket av damer og musa deres, hadde ikke menneskeheten levd lenger enn til at det første mennesket døde. Så det er helt naturlig. En som elsker og vet seg elsket, er ikke alltid mer engstelig. De kan også få større mot. Hadde ikke damer likt mannfolk/tissemannen/sæd = ingen barn mennesket hadde død ut. 0 Siter
Musikk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Musikk skrev (Akkurat nå): Hadde ikke damer likt mannfolk/tissemannen/sæd = mennesket hadde død ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.