Gå til innhold

Anonyme brukerne

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Var det ikke du som syntes andre var så frekke og nedlatende her inne? Nå synes jeg du skal ta ett skritt tilbake, trekke pusten og roe deg ned litt, før du ev. kommer inn hit igjen. Du eier ikke forumet, ikke jeg heller, ingen av oss her inne gjør det. At noen lager et innlegg med samme overskrift som deg er ingen katastrofe. Imidlertid er skrivefeilen såpass påfallende at jeg (og antagelig flere med meg) mistenkte at du var forfatter av begge.

Du er rapporter inn! jeg er ikke anonym.   

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg tror ikke det er samme forfatter. Innholdet og måten å skrive på er ganske ulikt det man kunne forvente av @Musikk.

Anonymkode: 8090b...045

Jeg er aldri anonym kun @Musikk. Jeg forventer faen ikke noe fra deg anonym! 

Endret av Musikk
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg tror ikke det er samme forfatter. Innholdet og måten å skrive på er ganske ulikt det man kunne forvente av @Musikk.

Anonymkode: 8090b...045

Det kom jeg til også, etter at jeg hadde lest anonym sitt innlegg litt grundigere. :) Glemte å ta med det i svaret til @Musikk 

Skrevet
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Det kom jeg til også, etter at jeg hadde lest anonym sitt innlegg litt grundigere. :) Glemte å ta med det i svaret til @Musikk 

Greit det lille musa. 

Skrevet
24 minutes ago, Musikk said:

Hva holder du på med? du er rapporter! stjeler mitt innleggs overskrift! lagge dette om til ditt😳

Ønsket å diskutere omtrent samme tema men fra motsatt vinkel og med mulighet for anonyme svar, valgte derfor å bruke samme tittel siden det var relatert til samme tema som den andre så folk som ville diskutere det lett kunne finne tråden, beklager at det ble oppfattet som støtende å bruke samme tittel var ikke min hensikt.

Anonymkode: 68971...a1f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...