Musikk Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Lillemus skrev (4 minutter siden): Var det ikke du som syntes andre var så frekke og nedlatende her inne? Nå synes jeg du skal ta ett skritt tilbake, trekke pusten og roe deg ned litt, før du ev. kommer inn hit igjen. Du eier ikke forumet, ikke jeg heller, ingen av oss her inne gjør det. At noen lager et innlegg med samme overskrift som deg er ingen katastrofe. Imidlertid er skrivefeilen såpass påfallende at jeg (og antagelig flere med meg) mistenkte at du var forfatter av begge. Du er rapporter inn! jeg er ikke anonym. 0 Siter
Musikk Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg tror ikke det er samme forfatter. Innholdet og måten å skrive på er ganske ulikt det man kunne forvente av @Musikk. Anonymkode: 8090b...045 Jeg er aldri anonym kun @Musikk. Jeg forventer faen ikke noe fra deg anonym! Endret 56 minutter siden av Musikk 0 Siter
Lillemus Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg tror ikke det er samme forfatter. Innholdet og måten å skrive på er ganske ulikt det man kunne forvente av @Musikk. Anonymkode: 8090b...045 Det kom jeg til også, etter at jeg hadde lest anonym sitt innlegg litt grundigere. Glemte å ta med det i svaret til @Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Lillemus skrev (10 minutter siden): Det kom jeg til også, etter at jeg hadde lest anonym sitt innlegg litt grundigere. Glemte å ta med det i svaret til @Musikk Greit det lille musa. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden 24 minutes ago, Musikk said: Hva holder du på med? du er rapporter! stjeler mitt innleggs overskrift! lagge dette om til ditt😳 Ønsket å diskutere omtrent samme tema men fra motsatt vinkel og med mulighet for anonyme svar, valgte derfor å bruke samme tittel siden det var relatert til samme tema som den andre så folk som ville diskutere det lett kunne finne tråden, beklager at det ble oppfattet som støtende å bruke samme tittel var ikke min hensikt. Anonymkode: 68971...a1f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.