AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (Akkurat nå): Sant nok..Det er bare så vanskelig å få slike tilbakemeldinger. Føler meg lost. Du er ikke lost. Vær glad for at du tørr å være ærlig, ikke alle tørr det, og du er tøff. Anonymkode: b92a6...d20 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ikke lost. Vær glad for at du tørr å være ærlig, ikke alle tørr det, og du er tøff. Anonymkode: b92a6...d20 Takk. Setter pris på det. 0 Siter
At det var... Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 26 minutes ago, AnonymBruker said: Hmmm åja. Vel det er det jeg føler. Finner ingen bevis på det motsatte. Selv om jeg skulle ønske jeg fant det. Du leser åpenbart dagboken min. Hvorfor ikke skrive med nick? Tror du jeg blir sint eller hva? Jeg blir ikke sint. Men blir irritert av at du velger å skrive som AB. Anonymkode: b4dc7...162 Hvorfor bryr du deg om hva ikke-virkelig statister skriver? 1 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden At det var... skrev (5 minutter siden): Hvorfor bryr du deg om hva ikke-virkelig statister skriver? Fordi jeg er tvunget til å delta i verden og fordi jeg virkelig ikke vil være alene. Så later som at jeg ikke er det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (8 minutter siden): Fordi jeg er tvunget til å delta i verden og fordi jeg virkelig ikke vil være alene. Så later som at jeg ikke er det. Er du god på å late som? Anonymkode: b92a6...d20 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du god på å late som? Anonymkode: b92a6...d20 Hva mener du? 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørsmålet mitt var på generelt grunnlag (derfor jeg skrev som AB), hvorfor noen må være på tvang imens andre ikke må det. @nachnoo ? Anonymkode: b4dc7...162 Det er i hovedsak tre faktorer som påvirker dette, og de tre henger også klart sammen. - Sykehistorien. Hvordan har det gått etter tidligere utskrivninger? - Sykdomsinnsikt. I hvilken grad aksepterer pasienten at hun har den sykdommen som behandler mener hun har, og i hvilken grad aksepterer hun anbefalingene om hva som skal til for å holde seg frisk? - Hvilken vilje og evne har hun til å følge opp den medisineringen som anbefales? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Det er i hovedsak tre faktorer som påvirker dette, og de tre henger også klart sammen. - Sykehistorien. Hvordan har det gått etter tidligere utskrivninger? - Sykdomsinnsikt. I hvilken grad aksepterer pasienten at hun har den sykdommen som behandler mener hun har, og i hvilken grad aksepterer hun anbefalingene om hva som skal til for å holde seg frisk? - Hvilken vilje og evne har hun til å følge opp den medisineringen som anbefales? Takk! Anonymkode: b4dc7...162 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har svært dårlig sykdomsinnsikt. Når du hører stemmer som befaler deg å skade barna, samtidig som du tror at du er det eneste virkelige mennesket i verden og at alle andre bare er statister, er det klare tegn på psykose. Anonymkode: 815a0...fb8 Tror nok svaret ligger her ja. Når du har sagt du har stemmer som ber deg skade barna dine så er du en fare for andre. Du har også selvskadet mye som gjør at du også oppfyller kriteriet for fare for deg selv. Hvis det faktisk er sant at stemmer ber deg om det og ikke noe du bare har sagt så tenker jeg det er bra samfunnet ikke slipper deg ut. Så svaret på spørsmålet er egentlig at de som har psykose/schizofreni eller andre diagnoser, men som er rolige og ikke skaper trøbbel for samfunnet eller selvskader de blir ikke innlagt. Anonymkode: e3b96...c8d 0 Siter
Glitter Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror nok svaret ligger her ja. Når du har sagt du har stemmer som ber deg skade barna dine så er du en fare for andre. Du har også selvskadet mye som gjør at du også oppfyller kriteriet for fare for deg selv. Hvis det faktisk er sant at stemmer ber deg om det og ikke noe du bare har sagt så tenker jeg det er bra samfunnet ikke slipper deg ut. Så svaret på spørsmålet er egentlig at de som har psykose/schizofreni eller andre diagnoser, men som er rolige og ikke skaper trøbbel for samfunnet eller selvskader de blir ikke innlagt. Anonymkode: e3b96...c8d Har ikke selvskadet på 3,5 år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Glitter skrev (16 minutter siden): Har ikke selvskadet på 3,5 år. Rus er jo selvskading Anonymkode: 0b826...d5a 0 Siter
Havfruen Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Glitter skrev (17 minutter siden): Har ikke selvskadet på 3,5 år. Er det å velge å ikke ta medisiner frivillig en form for selvskading? Jeg påstår ingenting, bare undrer meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Glitter skrev (27 minutter siden): Har ikke selvskadet på 3,5 år. Du har jo sagt at universet ber deg selvskade eller ta selvmord. Det blir jo det samme det er fortsatt du som gjør det selvom du sier det er universet.. Anonymkode: e3b96...c8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.