Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jeg gjør. Har sangstemme som ei gammal kråke, men har stooor sans for å synge høyt og lenge. Jepp. *hauker på St Pauli Blues'n* 0 Siter
carma Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 It's what I do! ) *traller ut i vårsolen* 0 Siter
Gjest Lex Lea Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Japp. Jeg er skapsanger.... dvs. ikke at jeg synger i skapet, men uten selSKAP. Synger innmari bra gjør jeg også - i bilen helt for meg selv.... ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Japp. Jeg er skapsanger.... dvs. ikke at jeg synger i skapet, men uten selSKAP. Synger innmari bra gjør jeg også - i bilen helt for meg selv.... ;o) Jepp! Jeg synger nesten hele tiden. Særlig i bilen gauler jeg ekstra høyt. ) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 JAAAAAAAAAAAAAAA !!!! Da gleder du deg sikkert til St Hans. Alle kuene, alle kuene..... ;-) 0 Siter
Gjest Havren Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jeg synger masse, til tross for at jeg ikke har sangstemme. Jeg synger alt fra barnesanger, pop/rock, blues til opera. Hilsen 0 Siter
Zarine Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Ja eg elskar å synge og gjer det ofte. Går her og trallar dagen lang. Ikkje så ofte som eg gjorde för, kanskje, men... Pröve å unngå dei store opera-ariene når husbond er heime, for han syns ikkje eg syng noko fint :-( Eg seier ingenting når *han* syng... :::surmule::: 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Ja eg elskar å synge og gjer det ofte. Går her og trallar dagen lang. Ikkje så ofte som eg gjorde för, kanskje, men... Pröve å unngå dei store opera-ariene når husbond er heime, for han syns ikkje eg syng noko fint :-( Eg seier ingenting når *han* syng... :::surmule::: Høvdingen tar det med stoisk ro. Verre med snuppa på 13, he he. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jeg synger nesten hele tiden! :-) Svensktoppar? ;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Nei! *Synger Midnight Special for Luska* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jeg synger masse, til tross for at jeg ikke har sangstemme. Jeg synger alt fra barnesanger, pop/rock, blues til opera. Hilsen Opera? Det får jeg ikke helt teken på. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jeg synger masse, til tross for at jeg ikke har sangstemme. Jeg synger alt fra barnesanger, pop/rock, blues til opera. Hilsen Opera? Det får jeg ikke helt teken på. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Å synge er et must for meg og mitt humør ) Har spillt inn cd med en rekke kjente artister. Dog er det jeg som har mixet å brendt cdn :-D kjempe artig! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Japp. Jeg er skapsanger.... dvs. ikke at jeg synger i skapet, men uten selSKAP. Synger innmari bra gjør jeg også - i bilen helt for meg selv.... ;o) Er du så god at du BØR komme ut av skapet? Sånn skikkelig god, mener jeg? 0 Siter
flisa Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Svensktoppar? ;-) Nei, jeg synger opera som jeg "finner på sjæl"! eller stev! hehe Svensktoppar er KUN til å danse etter, i verste fall! :-) Men kan synge litt etter når gubben spiller "Chet" - da gauler jeg "Mr.Sandman" - etc. Dessuten liker jeg den "Blue Moon"!!!! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jepp! Jeg synger nesten hele tiden. Særlig i bilen gauler jeg ekstra høyt. ) Jeg synger alltid reggae i bilen. Har bare én kasett der, og det er reggaemusikk. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 It's what I do! ) *traller ut i vårsolen* Yndlingslåt? Å synge altså, ikke høre på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.