Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Ja! Jeg synger over alt, jeg, og har problemer med å holde kjeft når det spilles en sang jeg liker og kan teksten på. Nå har jeg begynt å synge i kor, og det er alle tiders. Sånn har jeg det også, he he. Min korkarriere slutta brått og traumatisk da jeg ble båret ut av domkirka i Kristiansand. Var 11 år og fikk latterkrampe av en kontrabass. Sånt no' tolereres dårlig i domkirka. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Ja! Jeg synger over alt, jeg, og har problemer med å holde kjeft når det spilles en sang jeg liker og kan teksten på. Nå har jeg begynt å synge i kor, og det er alle tiders. Sånn har jeg det også, he he. Min korkarriere slutta brått og traumatisk da jeg ble båret ut av domkirka i Kristiansand. Var 11 år og fikk latterkrampe av en kontrabass. Sånt no' tolereres dårlig i domkirka. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jepp, jeg synger det meste av tiden. ) Har du sangstemme å skilte med da? ;-) 0 Siter
Lynx Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Sånn har jeg det også, he he. Min korkarriere slutta brått og traumatisk da jeg ble båret ut av domkirka i Kristiansand. Var 11 år og fikk latterkrampe av en kontrabass. Sånt no' tolereres dårlig i domkirka. :-) Var det lyden eller utseendet du lo av? 0 Siter
Poetica Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Har du sangstemme å skilte med da? ;-) Nei, det tror jeg ikke, men jeg synger i hvertfall ganske rent. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.