Gå til innhold

Vaginakuler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke de store kjennskapene til vaginakuler, men jeg har en ørliten mistanke om at det kansje hadde bydd på problemer å få meditasjonskulene fra Kina ut fra skjeden igjen.... :)

Det er vel noe som IKKE burde prøves.

Etter hva jeg har forstått så er vaginakuler festet til en snor så man kan hale de ut igjen om det skulle bli vanskelig.

Disse kulene brukes vanligvis til meditasjon av samme typen som Qi Gong og Tai Chi Tchuang. Poenget er å sjonglere de inne i håndflaten etter forskjellige mønstre. Etter hvert skal man klare det uten å lage lyd tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51261-vaginakuler/#findComment-202488
Del på andre sider

Gjest er det det?

Jeg har ikke de store kjennskapene til vaginakuler, men jeg har en ørliten mistanke om at det kansje hadde bydd på problemer å få meditasjonskulene fra Kina ut fra skjeden igjen.... :)

Det er vel noe som IKKE burde prøves.

Etter hva jeg har forstått så er vaginakuler festet til en snor så man kan hale de ut igjen om det skulle bli vanskelig.

Disse kulene brukes vanligvis til meditasjon av samme typen som Qi Gong og Tai Chi Tchuang. Poenget er å sjonglere de inne i håndflaten etter forskjellige mønstre. Etter hvert skal man klare det uten å lage lyd tror jeg.

Ahaaaaa! Takk for forklaringen ;-) Har undret lenge på hva de var til nemlig *knis*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51261-vaginakuler/#findComment-202602
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...