Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget meg selv, og jeg vet at jeg er sub. Jeg har aldri hatt det så godt før, jeg er nyforelsket i min mann gjennom 5 år, han er S av legning, og det har jeg visst hele tiden. Har vert aktiv inne på forum i flere år, men har nå opprettet nytt nick for å skjule hvem jeg egentlig er. Jeg har hatt problemer med å innse at jeg liker å underkaste meg seksuelt, før jeg kom over et miljø på nettet som viste meg at jeg ikke er alene. Men fremdeles så er det litt "skam" over emnet. Det er jo ikke akkurat slike ting man diskuterer over middagsbordet.

Jeg har aldri hatt det så godt på soverommet før. Før hadde jeg problemer med å få orgasme, nå er det omvendt. Jeg har heller problemer med å la være. Dersom noen hadde sagt til meg for 3 år siden at jeg ville ha det så fantastisk i sengen som jeg har det nå, ville jeg ha ledd. At jeg kunne få serieorgasmer og at orgasmene kunne bli så intense at jeg sprutet... nei, det var utenkelig. Men slik er jeg, og er det noen grunn til at jeg skal skjule det?

Man må jo være gal for å tenne på å bli fastspent i de mest ydmykende stillinger og brukt og nedverdiget... ?

Men spørsmålet er vel heller; ER jeg virkelig pervers eller rar eller gal eller annerledes??? Hvordan ser miljøet rundt meg på dette? Trenger svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51320-bdsm-er-man-pervers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du pervers? Hvorfor sette en merkelapp på det? Merkelappen gjør ikke det du gjør til noe værre eller bedre.

Hvis du og din samboer trives med det og det ikke går ut over noen andre så greit nok samme hvor perverse dere er.

Men når du skal selge leiligheten og jeg på visning ser en krok i taket på soverommet så er det ikke sikkert jeg gidder å by. (Just kidding)

Skal du skjule det? Da vil jeg heller si, hvorfor skal du dele det med andre? Eller, hva p....er er vitsen for alle som gjør noe annerledes enn standardgreia å komme ut av skapet? Folk flest er ikke interesert i min seksualitet, så hvorfor skal vi dele homsers og S&M'ers seksualitet?

Del det med dem du normalt deler intime betroelser med, (f.x oss her inne), men jeg ville ikke gått ut å delt det med omverdenen uten videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51320-bdsm-er-man-pervers/#findComment-202941
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Så lenge sex er sikker, sunn og samtykkende er alt ok. Du underkaster deg ikke fordi du blir tvunget til det, men fordi denne typen rollespill tenner deg seksuelt og gir deg og partneren din ekstra seksuelle kick. Mange tror BDSM er det samme som mishandling og tar derfor avstand fra orienteringen. Det du skriver burde overbevise de som leser innelegget ditt om at du er en samtykkende deltaker og at det derfor er umulig å kalle din opplevelse for mishandling.

BDSM er i fred med å bli stuereint. Det flørtes med BDSM-symboler i rockeverden og moteverden. Kanskje uten at de som bærer symbolene er klar over hva de står for. Men BDSM er ikke en lek for alle. Det er ikke en lek man starter sammen med ukjente mennesker klokka to om natta på en fest. BDSM og rus anbefales heller ikke. Jeg tror orienteringen eller flørt med den ikke er noe jeg vil anbefale for unge mennesker som så vidt har startet et aktivt seksualliv.

Tror du bare må innse at du tilhører en seksuell minoritet, uten at det gjør seksualiteten din suspekt eller mindreverdig på noen måte. Jeg har sett undersøkelser som viser at mellom fem og ti prosent lever ut sin BDSM-orientering, mens så mange som 25 prosent av befolkningen har hatt eller har fantasier om BDSM. Så ja, du er annerledes i din seksuelle orientering enn flertallet. Men rar eller gal er du neppe.

Noen lever ut deler av orienteringen. De liker å bil bundet/binde partneren, tilfører partneren lette dask eller liker å bli dasket. Noen tar den helt ut som du beskriver du og mannen din gjør.

BDSM handler om trygghet og tillit overfor en partner. Det er spesielt viktig å ha i bakhodet for de som spiller den underkastende rollen om ikke å leke med noen de ikke er 100 prosent trygge på. Den dominerende parten må også kjenne sin rolle og ta alle tenkelige hensyn til den som underkaster seg.

Så flott at du og mannen din har funnet hver sin rolle og at rollene utfyller hverandre. At det skjedde uten at du sannsynligvis var helt klar over egen orientering er som å finne nåla i høystakken uten å vite at det var nåla dere lette etter. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51320-bdsm-er-man-pervers/#findComment-203339
Del på andre sider

Gjest Shallow_Hal

Jeg vil heller kalle deg opplyst, enn pervers...

Du har oppdaget en side ved deg selv, du har det bedre nå enn noen gang?

Så hvorfor skal du kalle deg pervers?

Det er et dårlig ord som brukes for å snakke nedsettende om ting man ikke liker/tenner på.

Så hvis jeg var deg ville jeg tatt det hele med ro, nytt hvert sekund jeg opplevde. Prist meg lykkelig for at jeg fant det ut, og overlatt slike uttrykk til de som ikke forstår...

'Live, and let live...'

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51320-bdsm-er-man-pervers/#findComment-203960
Del på andre sider

Så lenge sex er sikker, sunn og samtykkende er alt ok. Du underkaster deg ikke fordi du blir tvunget til det, men fordi denne typen rollespill tenner deg seksuelt og gir deg og partneren din ekstra seksuelle kick. Mange tror BDSM er det samme som mishandling og tar derfor avstand fra orienteringen. Det du skriver burde overbevise de som leser innelegget ditt om at du er en samtykkende deltaker og at det derfor er umulig å kalle din opplevelse for mishandling.

BDSM er i fred med å bli stuereint. Det flørtes med BDSM-symboler i rockeverden og moteverden. Kanskje uten at de som bærer symbolene er klar over hva de står for. Men BDSM er ikke en lek for alle. Det er ikke en lek man starter sammen med ukjente mennesker klokka to om natta på en fest. BDSM og rus anbefales heller ikke. Jeg tror orienteringen eller flørt med den ikke er noe jeg vil anbefale for unge mennesker som så vidt har startet et aktivt seksualliv.

Tror du bare må innse at du tilhører en seksuell minoritet, uten at det gjør seksualiteten din suspekt eller mindreverdig på noen måte. Jeg har sett undersøkelser som viser at mellom fem og ti prosent lever ut sin BDSM-orientering, mens så mange som 25 prosent av befolkningen har hatt eller har fantasier om BDSM. Så ja, du er annerledes i din seksuelle orientering enn flertallet. Men rar eller gal er du neppe.

Noen lever ut deler av orienteringen. De liker å bil bundet/binde partneren, tilfører partneren lette dask eller liker å bli dasket. Noen tar den helt ut som du beskriver du og mannen din gjør.

BDSM handler om trygghet og tillit overfor en partner. Det er spesielt viktig å ha i bakhodet for de som spiller den underkastende rollen om ikke å leke med noen de ikke er 100 prosent trygge på. Den dominerende parten må også kjenne sin rolle og ta alle tenkelige hensyn til den som underkaster seg.

Så flott at du og mannen din har funnet hver sin rolle og at rollene utfyller hverandre. At det skjedde uten at du sannsynligvis var helt klar over egen orientering er som å finne nåla i høystakken uten å vite at det var nåla dere lette etter. Lykke til!

Jeg synes det er flott at du tar deg tid til å svare, det hjelper på....

Det er faktisk først nå at jeg faktisk innser at vi kommer til å leve lykkelig alle våre dager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51320-bdsm-er-man-pervers/#findComment-204021
Del på andre sider

Annonse

Gjest kanskje jeg også

Jeg har vel gjort meg mange av de samme tankene som deg. Du er heldig som lever i et forhold hvor dere har funnet ut at dere begge har slikt tenningsmønster. Jeg har aldri prøvd ut noe slikt i praksis, jeg er singel og synes det er vanskelig å ha et slikt tenningsmønster, det er liksom ikke det første en tar opp med en potensiell partner. Jeg har i alle år undret meg over at jeg blir så fort lei partnerene mine, de blir fort kjedelig i senga, ikke før jeg kom over BDSM på nettet gikk det et lys opp for meg. Jeg tenner rett og slett ikke på snille menn som har en sånn *unnskyld, kan vi ha sex*-holdning. Jeg som ellers er så selvstendig og ikke lar meg pille på nesen av noen mann føler altså behov for å bli dominert og ydmyket når det kommer til sex.

Jeg har godtatt at det er slik jeg er, ting faller gjerne på plass når en har passert 40, men om jeg noensinne møter en mann som er av den dominante sorten gjenstår å se. Drev en stund og chattet med menn på nettet, men derfra og til å treffe de i RL er et langt steg, alt blir så sexfiksert at det tar jeg rett og slett ikke sjansen på. Fordi jeg ønsker meg et normalt forhold, ikke et forhold bare basert på sex.

Skjønner??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51320-bdsm-er-man-pervers/#findComment-204709
Del på andre sider

Er du pervers? Hvorfor sette en merkelapp på det? Merkelappen gjør ikke det du gjør til noe værre eller bedre.

Hvis du og din samboer trives med det og det ikke går ut over noen andre så greit nok samme hvor perverse dere er.

Men når du skal selge leiligheten og jeg på visning ser en krok i taket på soverommet så er det ikke sikkert jeg gidder å by. (Just kidding)

Skal du skjule det? Da vil jeg heller si, hvorfor skal du dele det med andre? Eller, hva p....er er vitsen for alle som gjør noe annerledes enn standardgreia å komme ut av skapet? Folk flest er ikke interesert i min seksualitet, så hvorfor skal vi dele homsers og S&M'ers seksualitet?

Del det med dem du normalt deler intime betroelser med, (f.x oss her inne), men jeg ville ikke gått ut å delt det med omverdenen uten videre.

"Da vil jeg heller si, hvorfor skal du dele det med andre? Eller, hva p....er er vitsen for alle som gjør noe annerledes enn standardgreia å komme ut av skapet?"

I dette tilfellet stiller jo slavinnen et spørsmål hun vil ha svar på. Spørsmålet du stiller er ellers litt "farlig". Det å holde folk i skapet er det mest undertrykkende av alt. Meningen med å komme ut med det, er selvsagt å høre om det finnes andre med samme legning så man skjønner man ikke er alene :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51320-bdsm-er-man-pervers/#findComment-205152
Del på andre sider

"Da vil jeg heller si, hvorfor skal du dele det med andre? Eller, hva p....er er vitsen for alle som gjør noe annerledes enn standardgreia å komme ut av skapet?"

I dette tilfellet stiller jo slavinnen et spørsmål hun vil ha svar på. Spørsmålet du stiller er ellers litt "farlig". Det å holde folk i skapet er det mest undertrykkende av alt. Meningen med å komme ut med det, er selvsagt å høre om det finnes andre med samme legning så man skjønner man ikke er alene :)

Jeg mener ikke at man skal holde sin legning skjult. Men det er en mellomting mellom å annonsere det og å skjule det, på samme måten som jeg ikke annonserer min seksualitet men lar mulige intereserte få en sjanse til å dele den.

Tenk deg om en kollega skulle annonsere at han likte rompepuling. Hvorfor skal ikke han få lov når homofile får lov?

Mitt poeng er at seksualitet er en privat ting, og bør deles kun med de det har interesse for. Eller det kan markeres på en diskre måte som f.x med en alternativ logo på mobilen eller hva som helst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51320-bdsm-er-man-pervers/#findComment-208076
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...