Gå til innhold

I hvilken vinkel skal penis måles?

Anbefalte innlegg

Gjest vinkelrett

Hjelp! Jeg oppdaget til min store frustrasjon at det blir forskjell på lengden avhengig av hvilken vinkel penis står i når det måles.

Hvis penis bøyes/presses nedover fra erigert stilling (oppover langs magen til vinkelrett ut fra kroppen) varierer lengden betydelig. I mitt tilfelle gikk den fra 16 til 13 cm! Jeg "mistet" altså 3 cm.

Jeg måler på oversiden av penis, som jeg har lest skal være riktig, men hvilken vinkel skal penis ligge i? 90 graders vinkel eller "fri" vinkel?

Vær snill og ikke kom med alle mulige betraktninger om hva som er normalt osv. Trenger bare vite hvilken måleteknikk som brukes, og om det er noen andre som har konkrete tall/eksepler.

Har tenkt litt på at den skal måles i den stilling den er under et samleie, men hvilken stilling skal man da ta utgangspunkt i? Misjonæren?

Håper selvfølelsen slipper å få seg en 3 cm knekk. Takker for alle seriøse svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51947-i-hvilken-vinkel-skal-penis-m%C3%A5les/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jepp

Hva med å feste en hyssing på tuppen av måleobjektet og andre enden av hyssingen i for eksempel et dørhåndtak.

Plasser deg så selv stående med hyssingen mellom bena og ryggen mot døren.

Len deg så forsiktig forover samtidig som du legger en linjal, måleband, skyvelære etc

på måleobjektet.

Fordelen med dette, er at til mer du lener deg forover jo mer blir det.

OA

Gjest ondtondtondt

Hva med å feste en hyssing på tuppen av måleobjektet og andre enden av hyssingen i for eksempel et dørhåndtak.

Plasser deg så selv stående med hyssingen mellom bena og ryggen mot døren.

Len deg så forsiktig forover samtidig som du legger en linjal, måleband, skyvelære etc

på måleobjektet.

Fordelen med dette, er at til mer du lener deg forover jo mer blir det.

OA

Helt til noen åpner døra, og døra går _utover_? ;o)

Penis måles fra kjønnsbenet til tuppen i 90 graders vinkel fra magen - dvs. rett ut. Beklager forkortelsen.

Sånn for å få klarhet i dette: Stemmer det at det skal måles fra selve kjønnsbeinet? Ikke fra der magen begynner? Her er det noen cm om å gjøre, så det hadde vært greit å vite. Såvidt jeg skjønner av innlegget ditt, Gro, så skal man presse målebåndet (eller hva man måler med) inn mot beinet så langt man kan. Stemmer det? (Jeg håper det...)

Du lurer deg selv. Pikken din er akkurat så stor som den er, uavhengig av hvordan du måler den.

Så, dersom du liker selvbedrag, så velger du det målet som tjener selvfølelsen din best- pikken din blir jo hverken kortere eller lengre av det, men selvtilliten din vokser jo i det minste...

Hva skal du forresten med det eksakte penismålet? Tatovere det i pannen?

Annonse

Du lurer deg selv. Pikken din er akkurat så stor som den er, uavhengig av hvordan du måler den.

Så, dersom du liker selvbedrag, så velger du det målet som tjener selvfølelsen din best- pikken din blir jo hverken kortere eller lengre av det, men selvtilliten din vokser jo i det minste...

Hva skal du forresten med det eksakte penismålet? Tatovere det i pannen?

"Du lurer deg selv. Pikken din er akkurat så stor som den er, uavhengig av hvordan du måler den."

Nemlig!

*flirer litt av hele tråden* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...