Gjest Lysvåken Skrevet 7. mai 2002 Skrevet 7. mai 2002 Ble idag vekket av en tunge som gav meg en fantastisk orgasme, og jeg hadde vistnok ligget lenge før jeg våknet. Andre om har opplevd lignende? Liker menn også en slik "vekkerklokke"? 0 Siter
McLoud Skrevet 7. mai 2002 Skrevet 7. mai 2002 Finnes det virkelig slike vekkeklokker ? Bestiller en umiddelbart............. 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. mai 2002 Skrevet 7. mai 2002 Finnes det virkelig slike vekkeklokker ? Bestiller en umiddelbart............. .....jeg kommer i posten i løpet av et par dager......;-) 0 Siter
McLoud Skrevet 7. mai 2002 Skrevet 7. mai 2002 .....jeg kommer i posten i løpet av et par dager......;-) ......venter spent ;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. mai 2002 Skrevet 7. mai 2002 ......venter spent ;-) .....det er det du er best på kjekken....vente :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2002 Skrevet 7. mai 2002 Det er klart vi liker en slik "vekkerklokke", og personlig trives jeg veldig godt med å leke vekkerklokke, også... 0 Siter
Gjest BennyB Skrevet 8. mai 2002 Skrevet 8. mai 2002 Finnes vel ikke noe bedre enn å bli vekket med en slik(k),,,,,,,,,,,,, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.