Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er en gutt på 20år, som har et lite problem:-\

Saken er den at jeg er avstandsforelsket i en spesiell jente, jeg vet kun navnet hennes og hvor hun jobber (butikk). Eneste form for kontakt jeg har hatt med henne er litt småchatting når jeg har handlet.

Jeg tenker faktisk på henne nesten hele dagen...og tenker nå å gjøre noe med det.Men hva?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52397-forelsket-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym

"Hei, jeg vet at dette høres litt rart ut, men jeg synes du virker som en kjempe______ (sett inn kompliment) jente som jeg kunne tenke meg å bli kjent med. Kunne du tenke deg å ________ (sett inn aktivitet du kunne tenke deg sammen med henne) med meg en gang? ..... pliiiiiiiiiiiiiis?"

Og husk for all del å legge til "Du *er* vel sikker på legningen din?? Du får unnskylde at jeg spør, men jeg vil nøding bruke masse tid på ei jente som er usikker, og som etter å ha vært på besøk hos meg og vi har sittet og kysset og klint litt, plutselig finner ut at hun er lesbisk."!

*mumle*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52397-forelsket-i/#findComment-209237
Del på andre sider

Og husk for all del å legge til "Du *er* vel sikker på legningen din?? Du får unnskylde at jeg spør, men jeg vil nøding bruke masse tid på ei jente som er usikker, og som etter å ha vært på besøk hos meg og vi har sittet og kysset og klint litt, plutselig finner ut at hun er lesbisk."!

*mumle*

Hahaha..... :-)

Egenerfart opplevelse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52397-forelsket-i/#findComment-209251
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hahaha..... :-)

Egenerfart opplevelse?

Umm... Spør meg ikke...

*mimre*

"Heisann! Har en nyhet til deg som kanskje vil gjøre deg litt glad."

"Å? Hva da?"

"Jeg var usikker før jeg traff deg, men etter å ha vært på besøk hos deg har jeg funnet ut at jeg er lesbisk."

"Jaha... Så "kult" da! Hvorfor skal jeg bli glad for dette?"

"Vel, det er hovedårsaken til at jeg ikke ønsket at det skulle bli noe mer mellom oss."

"Åja..."

*mumle*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52397-forelsket-i/#findComment-209260
Del på andre sider

Umm... Spør meg ikke...

*mimre*

"Heisann! Har en nyhet til deg som kanskje vil gjøre deg litt glad."

"Å? Hva da?"

"Jeg var usikker før jeg traff deg, men etter å ha vært på besøk hos deg har jeg funnet ut at jeg er lesbisk."

"Jaha... Så "kult" da! Hvorfor skal jeg bli glad for dette?"

"Vel, det er hovedårsaken til at jeg ikke ønsket at det skulle bli noe mer mellom oss."

"Åja..."

*mumle*

Du skjønner, du må bli glad på hennes vegne når hun har funnet seg selv. Og attpåtil med din hjelp!

Jeg tror George i Seinfeld opplevde noe lignende. Etter at Kramer hadde avlesbifisert ei dame så havne hu hos George og blei lesbisk igjen...

Det du skulle sagt var 'så bra, da kan vi ta med ei jente til'.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52397-forelsket-i/#findComment-209282
Del på andre sider

Annonse

*he-he*

Det minner meg om da jeg var rundt nitten år (er trettifire nå). Hvis du holder ut å lese denne historien, så kanskje du kan få litt inspirasjon til noe lignende for din egen del....? Det funket iallefall i mitt tilfelle.

Jeg jobbet en periode i en dagligvarebutikk, og det var det mange unge gutter som ikke bodde i direkte nærhet som kom og kjøpte ølen sin der fredag og lørdag fordi det var billig der.

En av disse gutta var en mørkhåret fyr jeg la merke til. Han var tydeligvis oppsatt på å la meg skjønne at han likte meg. Han gikk store omveier for å komme til min kasse, slik at jeg så det, selv om det var kø hos meg og neste kasse var ledig og uten kø.... :-) Det var ikke til å unngå at jeg la merke til det, og han hilste også alltid så blidt, spurte hvordan det gikk og greier. Det er vel omtrent samme nivå som du er på med din "venninne", litt småchatting i butikken, som du sier ?

Vel, jeg ble "lurt" littegranne da vi ble kjent med hverandre, jeg.

En dag jeg kom ut etter stengetid og var ferdig for dagen på jobben, så gikk jeg i motsatt retning av hva jeg pleier. Istedenfor å dra hjemover, dro jeg mot sentrum der jeg hadde et ærend. Rett nedi gata kikker jeg opp av lyden av en bil som bråbremser helt inntil fortauskanten. Vinduet på min side veives ned, og inni sitter denne mørkhårede fyren som jeg nevnte, og vinker. Vi er begge to veldig overrasket, "neimen hei" og greier....

Han tilbyr seg straks å kjøre meg dit jeg skal, og jeg takker forbauset ja. Inne i bilen kommer praten i gang, og vi blir kjent på en annen måte enn i butikken. Det neste jeg vet er at han ber meg ut på en date. Fyren var jo kjempesøt og kjekk, så jeg takket ja, selv om det var først da jeg begynte å virkelig SE han, liksom. Før det hadde han bare vært en hyggelig og søt kunde.

Vi ble iallefall kjærester, for den ene date'n ble til flere. Noen måneder senere betror han meg at alt var ikke riktig så tilfeldig som det virket den dagen han gav meg skyss inn til sentrum....

Han hadde nemlig stått på lur i sin parkerte bil, rett nedi gata, da jeg kom ut fra jobben! Han hadde bestemt seg for å late som om han tilfeldigvis passerte akkurat da jeg var ferdig på jobben, også tilby å kjøre meg hjem.

Straks han så meg, kjørte han oppover i den retningen han visste jeg normalt gikk (mot t-banen). Men den dagen gikk jeg plutselig nedover ! Han måtte råkjøre opp til veikrysset, kjøre rundt kvartalet i en fart, og komme opp på samme sted nedenfor meg ! Det var derfor det hørtes ut som om han bråbremset så brått ved siden av meg, fordi han var redd for at jeg skulle forsvinne ut av syne og han kjørte så fort.

Han hadde iallefall trikset litt, og det fungerte helt fint, det ! :-) Jeg skjønte ikke at jeg ble "lurt", nei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52397-forelsket-i/#findComment-209315
Del på andre sider

melankolsk

*he-he*

Det minner meg om da jeg var rundt nitten år (er trettifire nå). Hvis du holder ut å lese denne historien, så kanskje du kan få litt inspirasjon til noe lignende for din egen del....? Det funket iallefall i mitt tilfelle.

Jeg jobbet en periode i en dagligvarebutikk, og det var det mange unge gutter som ikke bodde i direkte nærhet som kom og kjøpte ølen sin der fredag og lørdag fordi det var billig der.

En av disse gutta var en mørkhåret fyr jeg la merke til. Han var tydeligvis oppsatt på å la meg skjønne at han likte meg. Han gikk store omveier for å komme til min kasse, slik at jeg så det, selv om det var kø hos meg og neste kasse var ledig og uten kø.... :-) Det var ikke til å unngå at jeg la merke til det, og han hilste også alltid så blidt, spurte hvordan det gikk og greier. Det er vel omtrent samme nivå som du er på med din "venninne", litt småchatting i butikken, som du sier ?

Vel, jeg ble "lurt" littegranne da vi ble kjent med hverandre, jeg.

En dag jeg kom ut etter stengetid og var ferdig for dagen på jobben, så gikk jeg i motsatt retning av hva jeg pleier. Istedenfor å dra hjemover, dro jeg mot sentrum der jeg hadde et ærend. Rett nedi gata kikker jeg opp av lyden av en bil som bråbremser helt inntil fortauskanten. Vinduet på min side veives ned, og inni sitter denne mørkhårede fyren som jeg nevnte, og vinker. Vi er begge to veldig overrasket, "neimen hei" og greier....

Han tilbyr seg straks å kjøre meg dit jeg skal, og jeg takker forbauset ja. Inne i bilen kommer praten i gang, og vi blir kjent på en annen måte enn i butikken. Det neste jeg vet er at han ber meg ut på en date. Fyren var jo kjempesøt og kjekk, så jeg takket ja, selv om det var først da jeg begynte å virkelig SE han, liksom. Før det hadde han bare vært en hyggelig og søt kunde.

Vi ble iallefall kjærester, for den ene date'n ble til flere. Noen måneder senere betror han meg at alt var ikke riktig så tilfeldig som det virket den dagen han gav meg skyss inn til sentrum....

Han hadde nemlig stått på lur i sin parkerte bil, rett nedi gata, da jeg kom ut fra jobben! Han hadde bestemt seg for å late som om han tilfeldigvis passerte akkurat da jeg var ferdig på jobben, også tilby å kjøre meg hjem.

Straks han så meg, kjørte han oppover i den retningen han visste jeg normalt gikk (mot t-banen). Men den dagen gikk jeg plutselig nedover ! Han måtte råkjøre opp til veikrysset, kjøre rundt kvartalet i en fart, og komme opp på samme sted nedenfor meg ! Det var derfor det hørtes ut som om han bråbremset så brått ved siden av meg, fordi han var redd for at jeg skulle forsvinne ut av syne og han kjørte så fort.

Han hadde iallefall trikset litt, og det fungerte helt fint, det ! :-) Jeg skjønte ikke at jeg ble "lurt", nei.

Heisann!!

Jeg er forelsket i Anna Kournikova, du hadde ikke noen tips om hvordan jeg kunne ha sjekket opp henne? ;-)

vh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52397-forelsket-i/#findComment-210623
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...