Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags vanskelige beslutninger... om det er lov til å spørre...

Nei, du er ikke den eneste som har det vanskelig....

Hei, det er lov å spørre:-)

Har bestemt meg for å avslutte samboerskap etter 5 år, vi kjøpte hus sammen for 1 år siden, jeg har et barn fra før, ja i det hele tatt.. Jeg er ikke den eneste som sliter, jeg vet det, trengte bare en liten oppmuntring..:-) Men på en måte er det godt å innse at vi ikke kan leve sammen, skulle ønske jeg hadde sett det på et tidligere tidspunkt..men å holde fast bare for å se om det kanskje går, er ikke rettferdig for noen av oss. Vi er så forskjellige at det rett å slett ikke går. Det var godt å lette seg litt, noen ganger er det godt å gjøre det med ukjente..

Du da, har du det tøfft du også?

Kanskje jeg kan gi deg en liten pep talk? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59251-en-liten-pep-talk/#findComment-254438
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei, det er lov å spørre:-)

Har bestemt meg for å avslutte samboerskap etter 5 år, vi kjøpte hus sammen for 1 år siden, jeg har et barn fra før, ja i det hele tatt.. Jeg er ikke den eneste som sliter, jeg vet det, trengte bare en liten oppmuntring..:-) Men på en måte er det godt å innse at vi ikke kan leve sammen, skulle ønske jeg hadde sett det på et tidligere tidspunkt..men å holde fast bare for å se om det kanskje går, er ikke rettferdig for noen av oss. Vi er så forskjellige at det rett å slett ikke går. Det var godt å lette seg litt, noen ganger er det godt å gjøre det med ukjente..

Du da, har du det tøfft du også?

Kanskje jeg kan gi deg en liten pep talk? :-)

Kanskje bare småting i forhold til deg, men jeg har det ikke akkurat så veldig lett om dagen...

Jeg var dum og forelsket meg i en kamerat, og han forelsket seg i meg. Ingenting skjedde mer enn klining en gang, men mer hadde nok skjedd hvis jeg ikke hadde oppført meg som en stor drittsekk. Han latet som om jeg ikke eksisterte. Nå når jeg endelig har fått han i tale igjen og han har sagt det på en ordentlig måte at han ikke vil være mer en en venn for meg, har han sagt at han er redd for at jeg er psykisk syk. Ærlig talt. Det er jeg IKKE! Man må vel ikke bli psyk av å ha kjærlighetssorg? Nå er jeg fryktelig redd for at den eneste grunnen til at han vil fortsette å ha kontakt med meg er at han synes SYND PÅ MEG. Det er ikke til å holde ut. Egentlig ville jeg aldri annet enn å ha ham som venn, og kan ikke fatte hvordan jeg kunne falle for ham, og kan heller ikke fatte hvordan jeg kunne være så dum å fortelle ham så mye om meg selv som egentlig ingen har noe med.

Lykke til med bruddet:-) Du er heldig du som VIL gå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59251-en-liten-pep-talk/#findComment-255568
Del på andre sider

Kanskje bare småting i forhold til deg, men jeg har det ikke akkurat så veldig lett om dagen...

Jeg var dum og forelsket meg i en kamerat, og han forelsket seg i meg. Ingenting skjedde mer enn klining en gang, men mer hadde nok skjedd hvis jeg ikke hadde oppført meg som en stor drittsekk. Han latet som om jeg ikke eksisterte. Nå når jeg endelig har fått han i tale igjen og han har sagt det på en ordentlig måte at han ikke vil være mer en en venn for meg, har han sagt at han er redd for at jeg er psykisk syk. Ærlig talt. Det er jeg IKKE! Man må vel ikke bli psyk av å ha kjærlighetssorg? Nå er jeg fryktelig redd for at den eneste grunnen til at han vil fortsette å ha kontakt med meg er at han synes SYND PÅ MEG. Det er ikke til å holde ut. Egentlig ville jeg aldri annet enn å ha ham som venn, og kan ikke fatte hvordan jeg kunne falle for ham, og kan heller ikke fatte hvordan jeg kunne være så dum å fortelle ham så mye om meg selv som egentlig ingen har noe med.

Lykke til med bruddet:-) Du er heldig du som VIL gå.

Hei på deg:o)

Har vært i den samme situasjonen for flere år siden,og det var ikke ålreit!

Men jeg tror de fleste en eller annen gang får med seg den erfaringen...

Det er trist at dere ikke kunne finne tilbake til vennskapet, men det tar gjerne litt tid..

Og du skal ikke føle deg som en dritt fordi du betrodde deg til han, det er jo det man gjør til venner ikke sant?

Kanskje han føler seg litt forvirret,sånn som deg, men takler det litt anderledes..?

Jeg håper det ordner seg, for gode venner vokser ikke på trær..:-)

En sommer klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59251-en-liten-pep-talk/#findComment-255594
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei på deg:o)

Har vært i den samme situasjonen for flere år siden,og det var ikke ålreit!

Men jeg tror de fleste en eller annen gang får med seg den erfaringen...

Det er trist at dere ikke kunne finne tilbake til vennskapet, men det tar gjerne litt tid..

Og du skal ikke føle deg som en dritt fordi du betrodde deg til han, det er jo det man gjør til venner ikke sant?

Kanskje han føler seg litt forvirret,sånn som deg, men takler det litt anderledes..?

Jeg håper det ordner seg, for gode venner vokser ikke på trær..:-)

En sommer klem fra meg

Ja, jeg håper virkelig vi kan bevare vennskapet. Det var utrolig dyrebart... og nå skal jeg flytte til ny by om ett halvt år, og han er den eneste jeg kjenner der... hjelp!!!

Han mente det var best vi ikke så hverandre på en stund fordi jeg trenger å få dette på avstand (noe han nok har rett i). Han overtalte meg til å sende ham et kort fra ferieturen min i sommer, så skulle han sende meg et kort en annen gang.. (men så kom jeg på at han sender jo aldri kort...)

Et annet problem er at han tror at jeg har pratet masse dritt om ham til folk, noe jeg ikke har gjort..

Jeg har et spørsmål jeg trenger svar på, et praktisk spm som bare han kan svare på. Kan jeg ringe ham og spørre, selv om vi avtalte å ikke snakkes på en stund?

Sommerklem til deg også:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59251-en-liten-pep-talk/#findComment-255658
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper virkelig vi kan bevare vennskapet. Det var utrolig dyrebart... og nå skal jeg flytte til ny by om ett halvt år, og han er den eneste jeg kjenner der... hjelp!!!

Han mente det var best vi ikke så hverandre på en stund fordi jeg trenger å få dette på avstand (noe han nok har rett i). Han overtalte meg til å sende ham et kort fra ferieturen min i sommer, så skulle han sende meg et kort en annen gang.. (men så kom jeg på at han sender jo aldri kort...)

Et annet problem er at han tror at jeg har pratet masse dritt om ham til folk, noe jeg ikke har gjort..

Jeg har et spørsmål jeg trenger svar på, et praktisk spm som bare han kan svare på. Kan jeg ringe ham og spørre, selv om vi avtalte å ikke snakkes på en stund?

Sommerklem til deg også:-)

Hei :o)

Ja jeg syns du skal ringe!

Vennskapet deres er jo der, men det er bare litt "rart" akkorat nå..

Ønsker deg en super ferie, og husk å kos deg,nyt livet:o)

Skriv et kort også, det er alltid hyggelig å få.

Masse kos fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59251-en-liten-pep-talk/#findComment-255665
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei :o)

Ja jeg syns du skal ringe!

Vennskapet deres er jo der, men det er bare litt "rart" akkorat nå..

Ønsker deg en super ferie, og husk å kos deg,nyt livet:o)

Skriv et kort også, det er alltid hyggelig å få.

Masse kos fra meg

Takker for alle råd og oppmuntringer.... :-)

*ser frem til å reise bort*

Lykke til med eks-samboer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59251-en-liten-pep-talk/#findComment-255678
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...