Gå til innhold

Gripe til ufornuften?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Alt blir som det ikke bør! Her ligger alt klappet og klart for en strålende fremtid med materiell velstand og en snill partner som nok vil bli en god familiefar, og som er vill etter sin kommende kone. Man leter feil, og finner noen, fordi "noe" skurrer. En gang løgner, alltid løgner?

Så møter man en, som får hjertet til å banke. Og man vet det er det mest ufornuftige å gi etter for slike følelser, da denne mannen er svært lik en eks-kjærste som man absolutt ikke fungerte med. Men likevel greier man ikke tenke på annet. Og ens nåværende legger storslåtte planer for fremtiden. Man tåler mindre og mindre av sin nåværende, farer opp for ingen ting. Alt blir galt. Enda man vet at et eventuelt forhold med den nye aldri vil gå, eller vil det? Man er ikke engang sytti prosent sikker på om følelsene vil gjengjeldes. Innbiller man seg bare denne tenåringsaktige forelskelsen, for å slippe en skjebne man ikke har godt av?

Man har aldri hatt de helt store følelsene for ens nåværende. For mange vonde ord er falt, for lite spenning har det vært. Ikke engang i begynnelsen dunket hjertet nevneverdig. Men det er trygt nå. Man vet hva man har, men ikke hva man får, er det ikke det de sier? Men hvordan vet man hva som er lykken, hvordan vet man at man får det bedre? Burde man tore å satse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59433-gripe-til-ufornuften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var som å lese mitt liv. Jeg satset på det trygge.

Jeg angrer.

Det kan gå bedre for deg, selvsagt.

Men hjertet skal banke, blodet skal bruse......

Dessuten er det grusomt å skal såre en som satset alt på deg, som ikke elsker nok tilbake.'

En hemmelig elsker har reddet meg, og forholdet vårt.

Jeg vet det ikke er bra.

Men jeg er blid,harmonisk og lykkelig nå.

Det merkes hjemme også, mannen min liker meg bedre nå, jeg stråler.

Vi har det faktisk bedre nå.

Men det er på feil grunnlag. Ønsker ingen å leve slik som jeg gjør nå.

Tenk deg om, nøye!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59433-gripe-til-ufornuften/#findComment-255255
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...