Gå til innhold

For en suppegjeng

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• Jane

7

• naiv

7

• livato

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror du ble slettet pga dine sleivspark ang. de sengalesiske fotballspillerne.

Det var ikke noe særlig bevegelse rundt det innlegget - det er visst bare våryre mennesker her i dag. (Ikke les på seksualforumet .....)

USA er da oppkomlinger i fotballverden også?

Ok, jeg kan støtte deg i at Brasil bør vinne.

Dette seksualforumet er ikkje for oss vaksne, naiv. Vi som har knulla 1000 gonger + tek slikt som det kjem. Vi har opplevd alt, og treng ikkje konfirmant-pikkar til å fortelje om desse sakene, gjer vi vel?

Sensuren er elles ganske hard, spesielt når det gjeld fotball-ytringar. Det er no fan til greier at ein må støtte senegalesarane dersom ein vil ha innlegget i fred.

Jeg har også driti på meg i voksen alder....jeg skrev et langt innlegg om det her på dol for en tid tilbake.

Hva er gæernt med bilder av kvinns i undertøy?

Hvitt undertøy er forresten kun for pinlgekjerringer. Svart, mørkeblått, eller rødt må det være....det er da noe alle veit.

Jeg er redd jeg kvalifiserer som pinglekjerring.

*lusker avgårde, dog i hvitt, smått og delikat*

Annonse

Du da? Du som ikke undertegner men som tydligvis følger med såpass at du har sett undertøysbilder av en doler, samt registrert at en annen doler var litt uheldig ved en anledning.

Hva slags problemer har du som følger med på hva suppegjengen gjør?

Litt uheldig? Litt mye analsex tenker jeg vi sier.

Dette seksualforumet er ikkje for oss vaksne, naiv. Vi som har knulla 1000 gonger + tek slikt som det kjem. Vi har opplevd alt, og treng ikkje konfirmant-pikkar til å fortelje om desse sakene, gjer vi vel?

Sensuren er elles ganske hard, spesielt når det gjeld fotball-ytringar. Det er no fan til greier at ein må støtte senegalesarane dersom ein vil ha innlegget i fred.

Det har i det hele tatt vært lite innlegg om fotball her nå. Mest kjerringer (mulig fotballenker) som sitter her, med få unntak.

Har du fått med deg det som er å se av kamper?

Det har i det hele tatt vært lite innlegg om fotball her nå. Mest kjerringer (mulig fotballenker) som sitter her, med få unntak.

Har du fått med deg det som er å se av kamper?

Eg har sjølsagt skaffa meg vm-abonnement på Canal Digital. Harde arbeidsøkter gjer det vanskeleg å følgje med på direktesendingane om formiddagen, men eg ser gjerne samandraga om kvelden eit par gonger. I helgene rekk eg to-tre kampar på formiddagen.

Du har elles rett i at det er påfallande lite fotball-diskusjon her inne. Mine spede forsøk er stort sett blitt sletta av sensuren. Eg trur det må være ein suring som ikkje likte av the frogs vart slått ut tidleg.

A propos det; Har du sett at det er noko feil med hoftepartiet hos Zidane? Det ser ut som han spring meg ein agurk i ræva. Eg trur fyren er halvhomse...dessutan burde han få seg tupe.

Annonse

Eg har sjølsagt skaffa meg vm-abonnement på Canal Digital. Harde arbeidsøkter gjer det vanskeleg å følgje med på direktesendingane om formiddagen, men eg ser gjerne samandraga om kvelden eit par gonger. I helgene rekk eg to-tre kampar på formiddagen.

Du har elles rett i at det er påfallande lite fotball-diskusjon her inne. Mine spede forsøk er stort sett blitt sletta av sensuren. Eg trur det må være ein suring som ikkje likte av the frogs vart slått ut tidleg.

A propos det; Har du sett at det er noko feil med hoftepartiet hos Zidane? Det ser ut som han spring meg ein agurk i ræva. Eg trur fyren er halvhomse...dessutan burde han få seg tupe.

:-) Det med Zidane er jeg helt enig med deg i. Han har et litt okseaktig utseende, men har ikke en okses styrke og råhet.

Det ligger noe tøffelhelt-aktig over den mannen. Men han har vel vært skadet en god stund?

Siden Kari ikke engang er et registrert nick, så vil jeg anta at dere har rett.

Lion og/eller Livato er nok også "jenta" som skriver ekstremt lattelige innlegg på sexforumet.

Jeg tror også at Lion er musikeren og Flisa.

Hvis jeg skulle slumpe til å skrive noen ekstremt latterlige innlegg på sexforumet, skulle jeg klart å gjøre det under mitt eget nick.

Hvis jeg skulle slumpe til å skrive noen ekstremt latterlige innlegg på sexforumet, skulle jeg klart å gjøre det under mitt eget nick.

Nja... du er nok for smart til å skrive så latterlige innlegg, og jenta er for dum til å være sann, altså skylder vi på deg og/eller Lion :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...