Gå til innhold

Besvimte etter sex...

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret

Vi har vært sammen i 4 år, og dette har aldri hendt før: etter at vi hadde hatt sex var vi på badet for å vaske oss. Dette var toppen 5 min. etter at vi var "ferdig". Plutselig ble han svimmel og datt i gulvet. Pupillene hans ble store, og jeg fikk ikke kontakt med han. Jeg ble kjemperedd, men han kom til seg selv etter noen få sek. Dette var en vanlig kveld, ingenting var annerledes enn før. Kjæresten min følte seg helt "fin" igjen etterpå, og avfeier det når jeg ber han oppsøke lege. Han er jo frisk! Hva kan en slik besvimelse komme av? Kombinasjon sliten og trøtt? Har jeg grunn til å bekymre meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59668-besvimte-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...