Gå til innhold

The one?

Anbefalte innlegg

Gjest thoughtful

Jeg har nylig møtt en utrolig fantastisk og søt gutt. Og han har alt jeg søker etter i en gutt; han er moden, ærlig, åpen, snill, osv.

Men jeg er livredd! Jeg holder på å gå fra vettet, for jeg føler at uansett hva jeg gjør blir det feil eller kommer ut feil.

Jeg er kanskje litt på defensiven, men dersom jeg er for frampå er jeg redd jeg mister ham..

Han er ikke helt trygg på emg, tror jeg..Men jeg er ikke typen som er flink til å vise følelser, og jeg skyver alltid bort folk som jeg liker..Hva er galt med meg?? Hva skal jeg gjøre?

I begynnelsen av da vi møttes, sa jeg at jeg trodde jeg var forelska i ham, men da sa han at han ikke trodde på det, og at jeg sikkert bare var betatt - at forelskelser tar lenger tid. Og det gjør det sikkert. Jeg er passe grønn på forhold, etc. Da jeg alltid har forelsket med i feil type og aldri fått gjengjeldt følelser fra gutter.

Jeg er 21, han 22. Han er moden for alderen, tror jeg. Jeg er relativt moden.

Må føye til at jeg er en jente med utseende over gjennomsnittet. Han har sagt at han er skikkelig betatt av meg sånn rent utseendemessig, men ikke på personlig plan. Han sa det var fordi jeg ikke hadde gitt ham sjansen til å bli kjent med meg. Men tro meg; jeg prøver av hele mitt hjerte..Jeg prøver å presse meg selv til det optimale,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59779-the-one/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shallow_Hal

Kanskje du skulle ta det hele med litt behersket ro?

Tror du nærmer deg panikkstadiet. Jo mer du forsøker å få ham, jo lengre vekk dytter du ham.

Kan du ikke snike deg inn under 'guarden' da? Vær en venn først, så kan du snakke om hva du føler. (Noe som sjelden slår feil, forresten...(Kan også prøves av andre!))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59779-the-one/#findComment-257744
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...