Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! har vært sammen med damen i ett år nå, og sexlivet svikter...

Tidligere hadde koste vi gjerne hver dag, men nå hverken vil hun eller "har tid" / lyst.

Hun (18år)har et elendig selvbilde, og føler seg ikke vel. Dette er noe som har skjedd med henne nå, før "bikinisesongen". Hun er flott og deilig, og har en fiiiin kropp, men hun føler seg ikke sånn. Jeg har prøvd å bygge opp selvtillit i henne, men i det øyeblikk vi er vekke fra hverandre i mer enn 2 dager er hun tilbake i gamle tralten. Ingen ting nytter lenger, og foreldrene hennes er fortvilet over situasjonen sånn som meg.

Vi hadde det ufattelig bra, og et åpent forhold når det gjaldt sex, kos, livet, alt...

Nå svinner det henn, og min selvtillit er på vei samme sted som hennes. Vi er fremdeles åpen mot hverandre, men nå prøver hun oftere å "lure" meg, eller fortelle usannheter som er altfor lett å avsløre henne på. Har prøvd et utall av ganger å snakke med henne, spørre hva som er grunnen.

Forholdet vårt var bygget på tillit, fortrolighet. Tid sammen. Nå har vi to dager i uken sammen, og sex hvert skuddår...

Det virker som hun skyver meg på avstand, men hun benekter det og sier hun elsker meg og vil dele livets gleder og sorger med meg...

Hva kan jeg gjøre for å komme inn på henne igjen? Hvordan kan jeg få tillit igjen? Jeg begynner å bli litt utålmodig etter 4 måneder...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59939-lysten-virker-vekke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kan få en liten svacka i livet, helt normalt! MEN når det har gått så lang tid og hon fortsatt er sånn så må det nok andre midler till...

Jag mener, når ikke komplimanger fra kjæreste hjelper engang, hmmm.....

Det er ju åpenbart at det er noe som plager henne og jag tror nok hon har gott av att prata med en "proffesionell" person, kanske..?!

Det at være 18 år i dag er ikke helt enkelt heller, det er mye man ska forholde sig til, mange høye krav fra vissa håll!

Prøv og lirke ut litt om gangen vad som er feil så får vi hoppes att det går bra, vettú!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59939-lysten-virker-vekke/#findComment-260257
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...