Gå til innhold

Mister ereksjonen...

Anbefalte innlegg

Gjest Treesome

For ikke så lenge siden hadde min kone og jeg trekant med en god venn av oss. Vi hadde kosa oss en stund før det skulle skje, men da han skulle ligge med henne mistet han ereksjonen!. Ikke nok med det, men det gjorde jeg også når jeg prøvde!. Hva kommer dette av?. Neste helg skulle vi prøve igjen, denne gangen edru, men det skjedde igjen. Det løste seg imidlertid etter at jeg gikk på do og de begynte alene, men jeg lurer fortsatt på hva dette kommer av.

En som lurer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60158-mister-ereksjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodet ditt?

Har vært med på dette selv og må bare støtte opp om de andre svarene.

Det var jeg som la opp til dette,gledet meg faktisk,hadde også større kuk enn den andre så det burde absolutt ikke være noen problemer,men det ble det altså.

Fikk det riktignok til men det var ikke enkelt.

Slik er det bare, men gjør det gjerne igjen.

Kanskje med dere he he?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60158-mister-ereksjonen/#findComment-261171
Del på andre sider

Gjest shadow

Dette skjedde da jeg og min tidligere samboer hadde en trekant for noen år tilbake. Det var hans ide, han hadde lenge gått å drømt om å ha en trekant. Da det skulle skje var han veldig opphisset, og alt gikk greit- helt til han andre skulle ha samleie med meg. Da mistet min samboer ereksjonen og lysten totalt. Dette var jo et problem for han, og ikke mindre ble det ettersom han andre ikke mistet den, tvert om han var klar som bare det. Trekanten endte med at jeg sa at det ikke gikk, jeg følte meg ille til mote når samboeren min ikke fikk det til.

Etterpå snakket vi litt om det som hadde skjedd, og han sa at han ble så sjalu da han andre skulle ha samleie med meg. Han sa at dette ville han aldri prøve på mer, han trodde han ville klare å gjennomføre det, fordi han hadde fantasert om dette i årevis. Men det er tydeligvis forskjell på fantasi og virkelighet.

Kanskje dette kan være noe av forklaringen for deg også. Selv om man er 100 % forberedt på at dette er noe man vil, så blir det ikke alltid slik man forventer.

Jeg har senere hatt en trekant med 2 gutter, bare venner, ingen følelser inni bilde, og det fungerte bra for oss alle. Da var det ingen sjalusi eller prestasjonangst.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60158-mister-ereksjonen/#findComment-263420
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...