Smurfelina Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nå blir jag virkelig redd for med selv.... Hade väldigt bra sex inatt med kjæresten min....mmmm... Hade verldens mest phsyko drøm etter det, drømte at jag møtte gutten jag varit forelsket i tidligere i livet på en fest, vi gick på badet og jag runkade honom.... Sen kom da kjæresten og sa att han sett allt men det var greit så lenge jag ikke gjorde det igjen!! Ikke nok med det nej, där møtte jag også eks kjæresten min.. sen husker jag ikke mer da jag våknet av att kjæresten som faktiskt ligger i sengen min vekker mig... Er det någon som er bra på att tyda drømmer? Vad betyr dette?! Bør kanske si også att jag ikke møtt disse 2 guttene på over 1 år så det var ju lite rart att jag drømte og begge samma natt.....?!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60191-hete-dr%C3%B8mmer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.