Gå til innhold

Anbefalte innlegg

han slenger meg full i drit og får alt til og være min skyld...og nå gidder han faen ikke ta tlf en gang eller svare på mld!!!!!!! og han vil ikke snakke med meg siden han og veninnen min er uvenner!!!!! er han verdt det???? jeg vet at han ikke er det ,men alikevell så blir eg såååå jævla provosert...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60573-jeg-er-s%C3%A5-forbanna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym i kveld

Hvorfor i allverden gidder du å ta i mot sånn dritt? Han vil ikke snakke med deg fordi han er uvenner med venninden din..

Og hvor gammel er han? Er det sånn hele tiden eller er dette en gangs tilfelle?

Grunnen til at jeg spør , er at dette virker veldig umodent, eller er han sint for noe annet?Vi mennesker er noen rare "dyr" og reagerer på forskjellige måter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...