Gå til innhold

(Tittel mangler)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei.

Jeg er en jente på 22 år som har gått på p pille i lengre tid(ca 2 år, kanskje lengre). Jeg bestemte meg for å slutte å ta pillen fordi jeg var deprimert, overreagerende og hadde lagt på meg mer enn jeg likte. Jeg tenkte kanskje pillen kunne ha medvirket til dette. Jeg har nå ikke tatt p pillen siden desember i fjord, og føler at de problemene jeg hadde har forsvunnet, det eneste er at jeg heller ikke har hatt mensen siden!!!

Jeg har tatt to graviduitetstester(begge med negative svar), en ca 1.5 mnd etter forventet mens(hjemme)og en hos gynekolog(tok også andre tester) ca 1.5 mnd etter det igjen. Gynekologen sa at mensen ofte kunne utebli etter langvarig p pillebruk, og at det bare var å vente, men nå er det jo nesten 8 mnd siden sist jeg hadde mens, burde jeg være bekymret? Jeg har fått utskrevet noen andre nye piller, men vil ikke begynne på dem før jeg har fått mensen tilbake.

Nb min mens har alltid vært regelmessig før. Pillene jeg brukte het trigynovin og inneholdt gestoden og etilestradiol(fikk dem utskrevet da jeg bodde i spania) og var i tre forskjellige farger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61379-tittel-mangler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...