Gjest laber sengeaktivitet Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har vært sammen med min kjære i to år og vært samboer med han det siste året. Vi elsker hverandre høyt og får akkurat den følelsesmessige delen dekket. Jeg er forresten ti år yngre enn han (han blir 34 om ikke så mange måneder). Vi har det godt sammen på mange måter, men jeg savner å ha mer sex. Han kan i lange perioder ta til takke med kun en gang i uken, mens jeg helst vil ca fire ganger i uken. Dette har foregått det siste halvåret. Han sier at han føler seg utslitt av arbeidet sitt. Han jobber opp til 11 timer om dagen på det værste, mens andre dager blir det 6-7 timer. Han har et fysisk hardt arbeid og trener derfor vekter et par ganger i uken for å holde kroppen i form til arbeidet. Men jeg tenker, hvorfor har han energi til å trene med vekter i stedet for å 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61497-tittel-mangler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.