HjelpMeg18 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei, jeg fikk tidligere ett råd her mot den såre og ømme forhuden jeg plagdes med.. Og dere anbefalte Canesten, så nå har jeg prøvd den, og problemet forsvant etter ett par dager, så når jeg sluttet og bruke kremen i ca 1 dag, så kom det tilbake igjen, hva har dette seg?? Når kremen er påsmurt, da er problemet borte.. Håper dere forstår dette å kan hjelpe meg til å bli kvitt dette problemet.. Det er ; Forhuden er tørr, det er helt tydelig at den er veldig tørr, og at derfor det er vondt når jeg trekker den tilbake er at det henger igjen å slik at det blir akkurat som om jeg skulle tatt med fingerene der. Dere vet den følelsen dere får når du tar på forhuden med fingrene.. det er "vondt" .. Hva er dette isåfall? og hvordan skal jeg bli kvitt det? Hvordan gjør at den ikke blir tørr mer? for det er umulig å ha sex med denne "lidelsen" men det går helt fint og onanere, men og dra forhuden helt ned er bare å glemme pga det gjør så vondt.. trenger sårt hjelp.. nå som det er sommer og slikt. (og har IKKE lyst å oppsøke lege vertfall) Håper på mange seriøse svar. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62041-canesten-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
terigi Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Lenge siden jeg brukte canesten, men tror at du skal ta kuren helt ut - dvs noen dager/en uke - hvis ikke tar du ikke knekken på soppen, og så kommer den igjen (åpenbart). Fortsett med kremen lenge etter at den virker, da tenker jeg du stopper det hele. (Samme prinsippet som for penicillin-kur, bl.a.) Hvis du har smittet jenta di, kan hun smitte deg tilbake - slik kan dere holde på en stund.. Har du en sexpartner, si fra til henne, ta kur begge to! Sopp kan være vanskelig å bli kvitt for jenter - jeg sleit med det i mange år! Lenge siden nå, hørte noen mene at resirkulert dopapir kan være årsaken. Det kan stemme for min del, har ikke hatt sopp siden jeg tok meg råd til fint, hvitt papir ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62041-canesten-hjelp/#findComment-271167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.