Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt som har vært forelsket i ei lita jente i snart 2 år. Hu er 6 år yngre, utseendet som en gudinne (likevel jordnært), kanskje ikke IQ som en gud, men jeg føler at hu er på riktig plan, på tross av aldersforskjellen. (noe det tok meg lang tid å akseptere...)

Jeg har fortalt hva jeg føler, men det eneste jeg har fått tilbake er at hu ikke vet, fordi hu ikke kjenner meg godt nok. Hun er imidlertid redd for å prate med meg, det blir anspent og begge har problemer med å få sagt noe. Hu har sagt at hu mener vi burde prate, men det skjer aldri. (Jeg har aldri vært flink til å ta initiativ, levd i ensomheten de siste 10 årene.)

Icebreaker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62818-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor gamle er dere da? har kanskje litt å si, er du 26 og hun 20 så kan kanskje dette forklare noe. men det viktigste er kanskje at dere møtes i et litt mer åpent miljø, slik at hun ikke føler seg "fanget". snakk om løst og fast, la henne få muligheten til å lære deg å kjenne, på hennes premisser, det nytte ikke å presse henne. kanskje du skulle by henne med ut en kveld, ut blant mennesker, del ei flaske vin, slapp av og snakk med hverandre?!?

Gjest Shallow_Hal

hvor gamle er dere da? har kanskje litt å si, er du 26 og hun 20 så kan kanskje dette forklare noe. men det viktigste er kanskje at dere møtes i et litt mer åpent miljø, slik at hun ikke føler seg "fanget". snakk om løst og fast, la henne få muligheten til å lære deg å kjenne, på hennes premisser, det nytte ikke å presse henne. kanskje du skulle by henne med ut en kveld, ut blant mennesker, del ei flaske vin, slapp av og snakk med hverandre?!?

Jeg får en følelse av at hun ikke er gammel nok til å drikke vin...

Men om hun er det, ville jeg definitivt mene dette er et godt råd :))

• 2 uker senere...

Jeg går ut fra at hun er 23 og du er 17? Isåfall føler jeg ikke at alderen bør være noen hindring, men dette avhenger selvsagt litt av personen.

Jeg vet ikke helt hva som er problemer, men ta det rolig. Prøv å snakk med henne, ikke stress om noe mer enn vennskap, og se hvordan det går.

Det er mine beste råd.

Jeg går ut fra at hun er 23 og du er 17? Isåfall føler jeg ikke at alderen bør være noen hindring, men dette avhenger selvsagt litt av personen.

Jeg vet ikke helt hva som er problemer, men ta det rolig. Prøv å snakk med henne, ikke stress om noe mer enn vennskap, og se hvordan det går.

Det er mine beste råd.

Hvor lærte du matte 'a? ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...