Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig ideal størrelsen på en penis. Det skal jo liksom være sånn at størrelsen ikke betyr noe, men det kan jo ikke er riktig. For stort må jo være vondt og for liten ja... Hadde vært fint om noen jenter/kvinner kunne kommet med synspunkter på lengde/tykkelse. Og forresten jeg fant ikke noe linjal eller målebånd akurat nå men jeg tror den er sånn ca 20cm i 'full størelse'

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63007-hvor-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Siden ingen har svart så trår jeg til, selv om jeg er mann.

For det første, størrelsene betyr noe. For noen betyr den mye, for andre lite. Den betyr noe psykisk for guttens velvære og for jentas glede, og den betyr noe fysisk for følelsen.

Men selv om den betyr noe så er den bare en del av helheten. God sex dreier seg om mye mer enn samleie.

Et godt samleie dreier seg om mye mer enn størreslen. Man kan ha en liten en, men fortsatt ha god teknikk og være flink til å få frem den rette følelsen.

Du har rett i at en penis kan være for stor. Det kan gi problemer hos unge og/eller uerfarne jenter ved at det rett og slett er vondt å få den inn. Noe som kan føre til at jenta knyter seg og det blir bare enda vondere å få den inn. En ond sirkel. Men dersom jenta klarer å slappe av og har kontroll over underlivet sitt så kan en stor og tykk en være veldig deilig. Den utvidende strekken kan være vondt, men ofte på en god måte. I motsetning til å kjøre en lang en rett til bunns, det synes ingen jenter er godt på noen som helst måte. Altså, en stor en må brukes med noe forsiktighet.

Fokus på størrelsen er ikke viktig, du har den dingsen du har. Lær deg å bruke den og resten av deg selv på best mulig måte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63007-hvor-lang/#findComment-277355
Del på andre sider

Oki.... jeg er jente..så jeg ser meg igrunnen kallet til å svare på innlegget ditt.

Det første jeg vi si, er at jeg nok aldri har vært med på noen "måle-seanse" hos noen av mine kjærester. Jeh har heller ikke brukt det som noe sjekketriks at "Hvor mange cm pikk har du å by på forresten?" Så 20 cm sier meg uansett ingenting....

Det andre jeg vil si er at jeg heller ikke har stilt opp forskjellige menn ved siden av hverandre og klassifisert dem i liten/ stor/tykk/smal/lang/kort osv.... så heller ikke der kan jeg uttale meg særlig mye.

MEN

Det tredje og siste jeg vil si, er at jeg har bitt meg merke i om de VIRKER.... om mannfolka har lært seg å bruke pikken skikkelig! DET er viktig det. For å rappe et uttrykk fra SDD : Det er det som er trivsel!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63007-hvor-lang/#findComment-278093
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...