Gå til innhold

Forhold som har mistet gnisten

Anbefalte innlegg

Gjest *Sigh*

Jeg føler ikke at jeg er forelsket i jenta jeg er sammen med mer, og det føles så dårlig gjort både for meg og henne at jeg fortsetter å jatte med bare for hennes skyld.. Men jeg er så redd for å såre henne, hun ser ut til å være like forelsket som på dag 1. fremdeles. Jeg vet liksom ikke om jeg klarer å dumpe henne, jeg er jo tross alt veldig glad i ho!

Er det noen der ute som har opplevd det samme, eller har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63030-forhold-som-har-mistet-gnisten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lite poeng  i å la seg avsløre

Kjenner til problemet. Men her råder jeg deg rett og slett til å bli ferdig med det. Du har to alternativer:

1. Prat med hennne angående dine føleleser, kan jo hende at det er løsningen.

2. Dump henne uten forvarsel og finn på en eller annen teit unnskyldning dersom hun blir å stille spørsmål.

Gjest Shallow_Hal

Antar at du fremdeles har følelser for henne?

At forelskelsen tar slutt er normalt, men man har gjerne andre følelser igjen som man ikke kjenner når man er forelsket.

Finn ut hva du vil, og ikke kast deg selv på hodet ut av forholdet før du vet.

Det virker nesten som om du har panikk fordi du har mistet forelskelsen.

Hvor lenge har dere vært sammen? Forventer du virkelig at forelskelsen skal holde seg og at du skal kjenne den i mange år?

Snakk med hverandre, ikke til hverandre - og ta dere en pub tur innimellom for å snakke om gamle dager, da dere ble forelsket. Snakk om ting med hverandre dere elsker, ser opp til og respekterer - ta dere tid til å SE hverandre.

Du har møtt den kritiske fasen i samlivet, og du savner forelskelsen. Den vil ikke komme tilbake for å legge seg permanent - du må ta til takke med å bare kjenne den sporadisk. Men for å kjenne den sporadisk må du gjøre en innsats - men først må du spørre deg selv om du elsker henne.

tror iallefall

Kjenner til problemet. Men her råder jeg deg rett og slett til å bli ferdig med det. Du har to alternativer:

1. Prat med hennne angående dine føleleser, kan jo hende at det er løsningen.

2. Dump henne uten forvarsel og finn på en eller annen teit unnskyldning dersom hun blir å stille spørsmål.

prat med henne!!!!

gjør dere ikke det kan det ende galt....

kommunikasjon er nr 1 i ett forhold

Annonse

Gjest Miss77

Hei du.

Jeg har nettopp vært i samme situasjon som du er i nå. Jeg har hatt samboer i 2,5 år. Jeg har mistet de "hete" følelsene for han. Jeg er nå på vei til å flytte ut. Jeg gjorde det slutt. Selv om jeg er utrolig glad i han og han er "verdens beste". Men jeg føler det ikke er riktig å bli. Dessuten så forelsker jeg meg stadig vekk i andre.

Jeg var skikkelig i tvil om hva jeg skulle gjøre, og har hatt masse innlegg her om akkurat dette.

Jeg fant ut at det riktige for meg var å bryte opp.

Du må nesten finne ut hva som er riktig for deg/dere. Snakk med henne om det.

Men tenk nøye gjennom hva du vil. Ikke gjør noe forhastet.

Ville bare skrive inn og si at du ikke er alene...

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...