Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie

Eg er en jente på 18 år som trenger noen råd av dere. Først av alt så er eg FRIVELIG jomfru fordi eg alltid har gått rundt å håpt på at den første gangen skal bli spesiell.. Eg har sefølgelig gjort ting med gutter før, men ikke selve samleiet.

Eg har vell som alle andre gått rundt å fantasert om at den første gangen skal være med en eg elsker og som elser meg etter en fantastisk dag, i et pent rom med masse sterinlys rundt, hvitt sengesett og alt det derre andre som vi har fått hodet fult av fra tv og filmer.

Nå begynner eg å se at det er urealistisk av meg, når det ikke er sånn når vi roter hva er da sjangsen for at det blir sånn når vi går litt lengre?

Eg har ikke lyst til å si det til han heller at det er slik eg vil ha det, vil liksom at det skal komme av seg selv, dere synest nok at eg virker helt teit nå, men men. Kansje lekte eg for mye med dukker når eg var liten og tror fremdeles at alt kan bli perfekt.

Eg er klar over at det kan gjøre litt ondt og sånn altså, nå vil eg bare høre om deres debut, alder, omstendigheter og angrer dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63283-no-more-barbie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lektemedbarbiejegog

Hørtes ut som meg da jeg var mindre.. jeg blir nitten, og debuterte for ca et år siden så du er ikke sent ute. Gjennomsnittsalder for seksuell debut er faktisk rundt 18 år for jenter i Norge. Min første gang var ikke som jeg gikk å drømte om, der og da ville jeg bare få det overstått. Sexen etter debuten har vært mye bedre for meg, så personlig syns jeg ikke første gang er noe å skryte av.. Jeg kan legge til at det var halvveis i fylla og ganske slitsomt fordi han var svær..har ligget med han i ettertid, og det gikk mye bedre. Jeg angrer ikke, syns det var greit å få det overstått.

Jeg tviler på at folk flest som drømmer om en perfekt første gang får det slik de hadde tenkt, men så lenge samleiet er frivillig fra begge parter tror jeg ikke du vil angre på det.(husk prevensjon!)

Hvis du har type og dere snakker om å gå videre, så tror jeg ikke glansbildet tar form av seg selv..Om han ikke fyller rommet med stearinlys of ligger med rosa i munnen blant roseblader og peis knitrende i bakgrunnen, så vil jeg tro han tar hensyn til at det kan være litt trøblete å få det på gli ved første forsøk. Vær tålmodig og avslappet, no stress:) når jeg møter den rette syns jeg det er greit å ha den erfaringen bak meg så jeg slipper å stresse med det.. Man kan jo egentlig ikke finne det ut med en gang om en person er den rette for deg. Det trengs litt prøving og feiling til.. men ikke press deg selv hvis du ikke føler det er riktig.. tvi tvi!

en liten kommentar til: etter hvert som du kanskje blir litt mer seksuelt erfaren, kan du jo leve ut fantasien din kjæresten din og late som det er første gang:) Da gjør det ikke vondt heller! håper du fikk noe ut av dette rotet.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63283-no-more-barbie/#findComment-278695
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...