Gå til innhold

FU: Hvor vanlig er det å bruke string-truser?

Anbefalte innlegg

Okei, alle jenter, hvor mange av dere bruker:

1) KUN string-truse (sånne som bar er en "strek" bak)

2) veksler mellom string og vanlige

3) ALDRI bruker stringtruser.

Saken er at jeg trodde nesten ingen brukte stringtruser sånn til vanlig liksom, men i det siste har det gått opp for meg at det jo er ganske normalt. Typen min vil helst at jeg alltid skal bruke disse, men de er jo ikke akkurat behagelige! Eller er det en vanesak...?

Please, vil gjerne ha synspunkter på hvor vanlig det er å bruke stringtruser.

Fortsetter under...

Annonse

nøffelinøff

i norge er det vanlig å bruke kun string, det er her det selges mest av string og push-up bh i hele europa....

skal man se det fra forskernes side har det nok mye med mote og litt med vanesak å gjøre.

i begynnelsen var det et symbol på seksualitet,og det var kun ungdom som brukte det- mens nå er det mer for å ikke få en merkelig bakende i bukser og skjørt, og kvinner i alle aldre bruker det.

noen gutter synes det er sexy mens andre synes det er kvalmende når stringen går over buksekanten( skal jeg sitere dem riktig...)

du skal gå med akkurat det du har lyst til.

Annonse

jong1365380353

Før var det slik at man måtte lete bak trusa for å finne rumpa, i dag må man lete i rumpa for å finne trusa...

Er det ikke ubehagelig å ha en streng opp i rumpa?

Helt enig i at g-truser som stikker opp av buksa er vulgært. Har sett dette på voksne damer. Noe så tett!

Er ikke tettsittende "truse-shorts" (eller hva de nå egentlig heter) vel så bra for ikke å synes gjennom buksa?

Jo - det gnager! :-(

Og ikke klarer jeg å venne meg til det heller. Derfor bruker jeg bare stringtruser dersom jeg ønsker å kle meg helt spesielt sexy!

mvh

Utrolig mange som bruker det, er stilig på en del damer mens andre ser det litt merkelig ut, serlig på ekstra stor bakender. Så ei for en stund siden på en bensinstasjon, som tyra med en kano, hvit stintruse, som kom helt frem når hun bøyde seg forann meg, så finger merker etter sansynlkigvis mens-blod på kanten av strikken:-((

Utrolig mange som bruker det, er stilig på en del damer mens andre ser det litt merkelig ut, serlig på ekstra stor bakender. Så ei for en stund siden på en bensinstasjon, som tyra med en kano, hvit stintruse, som kom helt frem når hun bøyde seg forann meg, så finger merker etter sansynlkigvis mens-blod på kanten av strikken:-((

å hallo...... :-((((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...