Gå til innhold

Dyr hjelper på forhold :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest alven

Det samme sies om aldershjem, pleiehjem og ulike institusjoner - folk livner til når de får et dyr inn på stedet. Folk trenger noe å bry seg om og kose med - og en katt/hund er bedre enn ingenting :)

På spesielt aldershjem burde de ha katte-fløy, hunde-fløy, fugle-fløy, chincilla-fløy. Og en allergiker-fløy

Utrolig god ide, at ikke folk kan høre på meg ;)

Annonse

Du bør lese noen Larsons Gale Verden, humoren din er kjempedårlig. Og når du ikke engang tør å underskrive med nick..

Nå var det ikke jeg som skrev innlegget, men etter å ha lest noen svar fra deg i andre sammenhenger så begynner jeg å lure på om det ikke er du som ikke eier humor. Selv om du ikke forstår den, så behøver den ikke være dårlig vettu ...

Gjest alven

Nå var det ikke jeg som skrev innlegget, men etter å ha lest noen svar fra deg i andre sammenhenger så begynner jeg å lure på om det ikke er du som ikke eier humor. Selv om du ikke forstår den, så behøver den ikke være dårlig vettu ...

Dette er dr online, bryr meg lite om hvordan folk oppfatter meg som. Dårlig humor, okey. Om folk tror jeg er en 16 år gammel gutt med briller er det helt greit det også. At folk vil bli venner her er jo sikkert fint for de, personlig foretrekker jeg virkeligheten eller irc. End of story. (selv om jeg også har lest dine svar og vet du aldri gir deg)

Dette er dr online, bryr meg lite om hvordan folk oppfatter meg som. Dårlig humor, okey. Om folk tror jeg er en 16 år gammel gutt med briller er det helt greit det også. At folk vil bli venner her er jo sikkert fint for de, personlig foretrekker jeg virkeligheten eller irc. End of story. (selv om jeg også har lest dine svar og vet du aldri gir deg)

Det var et skikkelig godt og vektig innlegg det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...