Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg fikk påvist klamydia for litt over ett år siden. Gikk på en "hestekur" (2-3 dager), men påviste positivt ved ny test. Gikk så på en 14 dagers antibiotikakur, og da ble det negativt.

Etter dette har jeg hatt litt problemer i underlivet. Det er smerter som ligger i nederste del av ryggen og i nederste del av magen (rett over penis). Dette er på begge sider, men det varierer.

Smertene kommer etter sædavgang. Dersom jeg ikke har hatt dette på feks noen dager, forsvinner symptomene. Samtidig med dette har jeg smerter(ikke veldig vondt) i penishodet(urinrøret). Disse symptomene blir også borte dersom jeg ikke har hatt sædavgang på noen dager.

Hva kan dette være?

Imøteser tilbakemelding

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63794-underliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...