Gå til innhold

Min første orgasme :)

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

...hadde jeg i dag og det var jammen meg på tide, etter 20 år på jorden og åtte forskjellige sexpartnere.

Hele forskjellen lå i at jeg _endelig_ fortalte partneren min hva jeg liker. Har alltid følt at om jeg gjorde det, så ville jeg miste siste rest av kontroll jeg føler at jeg har over kroppen min under sex (tidligere misbrukt).

Men jeg elsker han så høyt og stoler fullt og helt på han, så da han spurte meg i går om vi ikke kunne snakke litt om hva som føles godt for meg, så hoppet jeg i det. Og i dag... woooow...

Måtte bare dele denne lille solskinnshistorien :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64797-min-f%C3%B8rste-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest glimmer

Grattis.. vi må vel bryte oss inn til deg å plukke deg ned fra himmelen om en fjorten dager...man må jo eta i mellom å veit du...=o)

Nei, får ikke gjøre det, mat virker mindre viktig :P

Det var ikke bare orgasmen i seg selv da, også det at å være så åpen mot han var en dytt i rikig retning for forholdet... Åh, er så forelsket :)

Gjest carlina

Nei, får ikke gjøre det, mat virker mindre viktig :P

Det var ikke bare orgasmen i seg selv da, også det at å være så åpen mot han var en dytt i rikig retning for forholdet... Åh, er så forelsket :)

Fint for deg, knallgodt å være forelsket.Pluss det store skrittet etter misbruk..

Gjest orgasme??

Takk :)

Jeg har heller aldri hatt orgasme sammen med en gutt. Men nå har jeg funnet drømmeprinsen, han gjør det som jeg sier er godt, men det sier liksom bare stopp for meg like før det går. Håper jeg på en måte er på rett vei, for jeg har aldri vært så nær. Hvor lenge har du vært sammen med han? Jeg tenker på om du føler deg sikker, vi har vært sammen i 3 mnd. Burde jo snart føle meg sikker nok til å fyre løs en orgasme. Klarer det på egen hånd når jeg er alene. Hmm..

Først vil jeg si gratulerer.

Det forundrer meg gang på gang. Samleie det har de, men de tør ikke snakke om det.

???

Den fikk jeg litt lyst til å svare på.

glimmer skrev at hun har blitt misbrukt tidligere. Da føler man seg kanskje skitten i forhold til sex.

Jeg har også blitt voldtatt, men allikevel hatt sex med mannfolk tidligere uten å få orgasme (da jeg var yngre). Det skyldtes nok mye at jeg følte meg skitten, eller at jeg fikk dårlig samvittighet på en måte når jeg klarte å nyte det.

Så den dårlige samvittigheten ble så sterk hver gang med en gang nytelsesfølelsen kom, sånn at den dårlige samvittigheten fikk nytelsen mer eller mindre til å forsvinne. eller i hvert fall ikke til å fortsette sånn at jeg fikk orgasme.

For meg løste det seg etter hvert ved at jeg hadde sex med en som ga meg innmari mye trygghet. For meg var ikke cluet nødvendigvis å fortelle han om hva jeg likte, for det visste han :) Men det hjalp etter at jeg fortalte han om den dårlige samvittigheten min hver gang jeg hadde nytt sex. Og gjett om det ble bedre etter hvert :) Var jo som om jeg svevde :))

Måtte bare svare på den der :)

Annonse

Gjest glimmer

Jeg har heller aldri hatt orgasme sammen med en gutt. Men nå har jeg funnet drømmeprinsen, han gjør det som jeg sier er godt, men det sier liksom bare stopp for meg like før det går. Håper jeg på en måte er på rett vei, for jeg har aldri vært så nær. Hvor lenge har du vært sammen med han? Jeg tenker på om du føler deg sikker, vi har vært sammen i 3 mnd. Burde jo snart føle meg sikker nok til å fyre løs en orgasme. Klarer det på egen hånd når jeg er alene. Hmm..

Vi har hatt sex sammen i ca. 5 måneder, litt til og fra.

Har ikke så mange gode råd, bare slapp av og ikke stress med den orgasmen. Jeg klarer enda ikke å få det til alene, jeg, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...