Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OBS! Jeg antar at dette innlegget provoserer!

Ja det er godt med en stor pikk,

men det er godt med en pikk som fyller i bredden heller i lengden har nå jeg erfart, en pikk over 20 cm feks.er

problematisk fordi den støter i bunn og vanskeliggjør endel stillinger i enkelte deler av syklusen,

men en hemmelighet som jeg ikke vet om gutta egenlig er helt klar over, det er ikke nødvendigvis størrelsen og bredden og tiden som teller....lyst, og at den er hard.. så hard som mulig å merke at en mann mister kontrollen i deg og kommer kan faktisk våre vanvittig opphisende og det er mye morro man kan finne på for å eh...ja få de neste fem min gå..før neste runde...så lenge man ikke trenger å være sykepleier for et såra ego ...

Størrelse teller ,tykkelse teller ,tid teller ,alt i kombinasjon , men lyst og selvtigitt teller mest...er vi ordentlig tent er en finger nok.

En liten pikk krever mere av en mann, men heyh...det er ikke størrelsen på den som avgjør om mann er mann nok heldigvis....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65537-st%C3%B8rrelse/#findComment-295871
Del på andre sider

Gjest deilig

men det er godt med en pikk som fyller i bredden heller i lengden har nå jeg erfart, en pikk over 20 cm feks.er

problematisk fordi den støter i bunn og vanskeliggjør endel stillinger i enkelte deler av syklusen,

men en hemmelighet som jeg ikke vet om gutta egenlig er helt klar over, det er ikke nødvendigvis størrelsen og bredden og tiden som teller....lyst, og at den er hard.. så hard som mulig å merke at en mann mister kontrollen i deg og kommer kan faktisk våre vanvittig opphisende og det er mye morro man kan finne på for å eh...ja få de neste fem min gå..før neste runde...så lenge man ikke trenger å være sykepleier for et såra ego ...

Størrelse teller ,tykkelse teller ,tid teller ,alt i kombinasjon , men lyst og selvtigitt teller mest...er vi ordentlig tent er en finger nok.

En liten pikk krever mere av en mann, men heyh...det er ikke størrelsen på den som avgjør om mann er mann nok heldigvis....

Tykkelsen betyr noe,selvsagt!Lengden er vel ike så veldig viktig,tror jeg.At mannen er skikkelig tent og hard er det aller beste.Det merker jeg når jeg sitter på topp!Herlig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65537-st%C3%B8rrelse/#findComment-295974
Del på andre sider

Tykkelsen betyr noe,selvsagt!Lengden er vel ike så veldig viktig,tror jeg.At mannen er skikkelig tent og hard er det aller beste.Det merker jeg når jeg sitter på topp!Herlig

ble ikke det litt selvmotsigende i forhold til hva du startet tråden med?

ble bare litt forvirra på morgenkvisten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65537-st%C3%B8rrelse/#findComment-296309
Del på andre sider

Annonse

Gjest nils22

Ikke for å være frekk men jeg lurer da på om dere jenter syns det er bedre da med en tykk en som fyller dere opp?

Min er foressten 18cm lang og 13cm tykk. Jeg er veldig fornøyd med den og har ikke fått noen glager på at den er forlang syns den er akkurat passe.

Høres det ut som ikke kunne være for lang for at det skal være deilig?

Håper på et seriøst svar

Nils

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65537-st%C3%B8rrelse/#findComment-305334
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...