Gå til innhold

alt som skrives inn her...for det meste bare tull?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Nei, i utg.pktet er stort sett innleggene temmelig seriøse mener nå jeg. At temaet sklir litt ut..og inn etterhvert kan man vel bare forvente under et tema som engasjerer mange dypt.

Folk får da seriøse råd/svar på innleggene sine.. også.

:-)

90 % av hovedinnleggene er vel seriøse, og de useriøse skiller man lett ut.

Det hender svarene her sklir ut i alle retninger, men den som spør får da så godt som alltid noen gode svar på det han/hun spør om.

At folk diskuterer videre i trådene bør ikke plage noen da det bare er å ikke lese det som diskuteres, og dersom man leser det som diskuteres ser man vel at det meste omhandler temaet som var årsaken til tråden.

Så jeg vil ikke si at forumet her er useriøst selv om jeg skal ta min del av skylden for at mye har sklidd ut her de siste dagene.

Du kan trøste deg med at det ikke alltid er sånn :)

tigertrollet

Det hender svarene her sklir ut i alle retninger, men den som spør får da så godt som alltid noen gode svar på det han/hun spør om.

At folk diskuterer videre i trådene bør ikke plage noen da det bare er å ikke lese det som diskuteres, og dersom man leser det som diskuteres ser man vel at det meste omhandler temaet som var årsaken til tråden.

Så jeg vil ikke si at forumet her er useriøst selv om jeg skal ta min del av skylden for at mye har sklidd ut her de siste dagene.

Et utmerket eksempel på et godt og seriøst svar på et mindre seriøst innlegg!! :-)

Annonse

Et utmerket eksempel på et godt og seriøst svar på et mindre seriøst innlegg!! :-)

Jeg kan hvis jeg vil! :)

Syntes forresten jeg har vært veldig seriøst nå. Svarte han analmannen svært seriøst nå, selv om jeg kanskje brukte noen harde ord på denne fanatikern, og jeg skrev et meget godt innlegg om oralsex både når det gjaldt kvinner og når det gjaldt menn, tidligere i kveld!

Om jeg så skal si det selv! :)

Ulv I Faarikaal

Seriøs ? Hvem vil være seriøs ? Ikke jeg.

Seriøs ? Hvem vil være seriøs ? Ikke jeg.

Egentlig ikke jeg heller, men på seriøse spørsmål må man svare de trengende!

Ellers så tror jeg dette stedet hadde blitt et jævla kjedelig sted, uten fast klientell, dersom det bare var seriøst preik her.

tigertrollet

Jeg kan hvis jeg vil! :)

Syntes forresten jeg har vært veldig seriøst nå. Svarte han analmannen svært seriøst nå, selv om jeg kanskje brukte noen harde ord på denne fanatikern, og jeg skrev et meget godt innlegg om oralsex både når det gjaldt kvinner og når det gjaldt menn, tidligere i kveld!

Om jeg så skal si det selv! :)

Jo, du kliner til med noen råseriøse innlegg med inngående beskrivelser som ingen andre har overgått i dag...

Halvparten satt vel og rødmet og resten satt og måpet;)

Jo, du kliner til med noen råseriøse innlegg med inngående beskrivelser som ingen andre har overgått i dag...

Halvparten satt vel og rødmet og resten satt og måpet;)

Planen var at det skulle bli langt "verre" og mer detaljert, virkelig en liten erotisk historie, men jeg skjerpet meg da det ble for hett her...

Jeg mener.. det varmt nok i lufta som det er, om jeg ikke skal kunne reise meg opp dersom det plutselig kom en eller annen skapning inn her i tillegg :)

tigertrollet

Planen var at det skulle bli langt "verre" og mer detaljert, virkelig en liten erotisk historie, men jeg skjerpet meg da det ble for hett her...

Jeg mener.. det varmt nok i lufta som det er, om jeg ikke skal kunne reise meg opp dersom det plutselig kom en eller annen skapning inn her i tillegg :)

Jo, kan levende forstille meg det;)

Vi jenter legger jo bare igjen en liten våt flekk..

Annonse

joa, når situasjonen tilsier det så;)

Men, nå sklir denne tråden pittelittegranne ut ser det ut som..igjen.

Og det er din feil..igjen.

Ja, skyld på meg som sitter på jobb og får betalt for det her :)

Men nå må jeg snart gjøre noe i en halvtimes tid, så hvis jeg plutselig blir borte er det derfor... Men jeg venter litt :)

Men nå må jeg snart gjøre noe i en halvtimes tid, så hvis jeg plutselig blir borte er det derfor... Men jeg venter litt :)

Mitt forslag er at alle som ikke tåler den noe fleipete tonen her inne merker alle sine innlegg med: "Seriøst".

tigertrollet

Jo, det er sant.. Jeg, som ikke er på jobb, sitter her istedenfor å ha et sosialt liv.

Shit, det sosiale livet tar jeg en annen dag:)

Skal på kino i helga ihvertfall. Ikke at det er så sosialt når jeg tenker meg om, men..:)

Mitt forslag er at alle som ikke tåler den noe fleipete tonen her inne merker alle sine innlegg med: "Seriøst".

Ja, det er jo en mulighet, men jeg tror ikke de fleste bryr seg om våsetråder.

De som likevel bryr seg og leser innlegg som går utover det som står i tråden, de har jo uansett bare seg selv å takke.

Og den som skriver hovedtråden slipper alt maset med andre innlegg dersom han trykker på "svar til meg" og får svarene som faktisk er til han.

Jo, det er sant.. Jeg, som ikke er på jobb, sitter her istedenfor å ha et sosialt liv.

Shit, det sosiale livet tar jeg en annen dag:)

Skal på kino i helga ihvertfall. Ikke at det er så sosialt når jeg tenker meg om, men..:)

Kino er i det minste hyggelig, og det sosiale skjer jo ofte før og etter kinoen, så usosialt, sånn i forhold til det her, det er det ikke :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...