Gå til innhold

Tips til vellykket helg?

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket

Om noen uker skal jeg på en etterlengtet helgetur på hotell med min kjære. Jeg har lyst å gjøre helgen uforglemmelig og lurer på om dere har noen gode råd og tips på hva man kan finne på å gjøre? Jeg ønsker at det skal være romantisk, spennende, deilig, interessant e.l. Vi bor ikke sammen og jeg ønsker å få han på kroken for godt.

Er det noen der ute som har noen vellykkede opplevelser som dere vil dele?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65893-tips-til-vellykket-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ellianne

Wow, dette hørtes spennendes ut. Du må finne på noe som dere begge liker slik at begge to koser seg.

Gi han all oppmerksomheten din hele helgen og gi han små hint om hvor glad du er i han.

Dagen kan jo ende med en het runde i sengen etterfulgt av en laaang,rolig søndag hvor dere begge har god tid til hverandre..

Vi skal også på helgetur i løpet av høsten, for første gang borte fra jenta vår begge to....når hun er ca, 18 mnd.

Har allerede begynt å tenke på det. Mannen min liker veldig godt å spise, gå på kino og så spise enda mer etterpå. Jeg kunne tenke meg noe litt mer spenstig, men vi skal jo være to om det.

Vi er enige om dette med god mat, vin og gjerne litt passiv underholdning. Men kanskje det kunne være gøy å gjøre noe vi absolutt ikke kan når barnet er med? (hvis dere ikke har barn er det kanskje greit å få gjort litt sånne ting også *s*)

Med noen venninner har jeg prøvd en del "fysisk underholdning", som f.eks. bueskytning, gått på bowling, vært på paintball noen ganger og sånn laservåpen-krig. Med mannen min blir det gjerne kino, restaurant, teater og vi har sett en del billedkunst/kunstutstillinger. Mest gøy hadde jeg og mannen min det den helga jeg fikk lokket ham med på paintball. Men med tida er vi blitt satte og treige, og snakker mest om jobb og om barnet vårt.

Så jeg følger ivrig med på tips her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...