oerc Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Heisann jeg er en gutt på 18 år, som har et svært aktivt sexliv, har hatt veldig mange forskjellige partnere siste året. Grunnet at jeg har fått meg kjæreste har jeg nå ingen andre partnere. det som er problemet mitt, el. var det jeg lurte på om det var. Det tar veldig lang tid før det går for meg, det kommer annpå, en sjelden gang kan det gå for meg raskt, men 90 % av gangene holder jeg ut veldig lenge, selve samleiet varer vanligvis 1-2 timer, forspill kommer annpå 5-30 min. Problemet mitt er at mange som jeg har hatt sex med sier at jeg er den beste dem har hatt og har i følge dem mange orgasmer under selve samleiet. Men noen har bare en orgasme så er det ikke noe mer. Kjæresten min nå, går det ikke for, har bare hatt sex en gang, kan ha noe med det å gjøre og at jeg kanskje ikke kjenner personen godt nok. Noen som har tips? el. forslag, alt er til hjelp Må i alle fall få sagt at jeg var en gang sammen med en jente i 3 år, aldri hatt bedre sex, når man er skikkelig forelsket er alt bedre, i alle fall det jeg har erfart. Dette var vel mye usammenhengende rot, men håper noen kan hjelpe meg litt på forhånd takk for all hjelp/tips Mvh oerc 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66173-holder-litt-for-lenge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemari Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg er en jente på 23 som er sammen med en gutt på 30 som har akkuratt samme problem. vi kan holde på i timevis og noen ganger kmr han bare ikke i d hele tatt. men en ting har hjulpet:at han ikke onanerer utenom! stor bedring! Tror ellers at du skal sette pris på d, du har større mulighet til å gi jenter vaginal orgasme. ikke alle jenter kan få den orgasmen riktignok, uansett hvor utholdende du er. jeg er en av de og k.skje jenta di også. så uansett,ikke glem klitoris!!!viktig!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66173-holder-litt-for-lenge/#findComment-302795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.