Gå til innhold

Hodehår på jenter er ekkelt og stygt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest carlina

Nå ble du sikkert kjempefin!

Hmm du traff meg ganske bra med det innlegget ditt på samlivsforumet..

Jeg bør kanskje droppe å gi slike detaljerte sexbeskrivelser her i framtiden :)

Syns oral innlegget ditt kom litt mer spontant og naturlig enn hvis du skulle svart på dette spørsmålet fra girl.Tror kanskje hun trenger ett par cupido?Så kunne hun jo sladde navnet på mannspersonen og kladde inn SDD.Var ikke det en cunning plan?

Annonse

Syns oral innlegget ditt kom litt mer spontant og naturlig enn hvis du skulle svart på dette spørsmålet fra girl.Tror kanskje hun trenger ett par cupido?Så kunne hun jo sladde navnet på mannspersonen og kladde inn SDD.Var ikke det en cunning plan?

Jeg er rimelig overbevist om at det hadde funket for girl, ja.

Jeg syntes også spørsmålet ble noe vel "privat", og selv om jeg satt på vakt i natt når det kom, og ikke hadde noe å gjøre, så har jeg også mine grenser i forhold til hva jeg svarer på.

Gjest carlina

Jeg er rimelig overbevist om at det hadde funket for girl, ja.

Jeg syntes også spørsmålet ble noe vel "privat", og selv om jeg satt på vakt i natt når det kom, og ikke hadde noe å gjøre, så har jeg også mine grenser i forhold til hva jeg svarer på.

Det er jo flott at du vil overlate noe til fantasien hos oss damene på dol!! =o)

Gjest carlina

Ja, det er nok på sin plass, vil jeg tro :)

Selv om jeg mistenker at det ikke faller i smak hos "girl". :)

He he det blir ditt problem,du har nok tirret henne over kanten min venn.Hun blir nok sinna på oss når hun finner denne tråden her men pytt pytt!!

He he det blir ditt problem,du har nok tirret henne over kanten min venn.Hun blir nok sinna på oss når hun finner denne tråden her men pytt pytt!!

Hun blir stadig sinna på meg, så det gjør ikke no`:)

Ikke min skyld at enkelte jenter er veldig lett påvirkelig i forhold til hva de leser på nett! :)

Annonse

Gjest carlina

Hun blir stadig sinna på meg, så det gjør ikke no`:)

Ikke min skyld at enkelte jenter er veldig lett påvirkelig i forhold til hva de leser på nett! :)

Egentlig så har jeg en liten høne å plukke med deg!!!Kremt..jeg mener å se en liten tone av spotting da jeg leste litt på foreldreforum om amming! Hvor du dro frem I kvote"ja dere kan jo bare se på forum for seksualitet hvor detaljerte noen er der"..Håper du refererte til deg selv og ikke dine medskrivere?Så ellers bryr jeg meg aldri om hva folk skriver...tsk tsk

Egentlig så har jeg en liten høne å plukke med deg!!!Kremt..jeg mener å se en liten tone av spotting da jeg leste litt på foreldreforum om amming! Hvor du dro frem I kvote"ja dere kan jo bare se på forum for seksualitet hvor detaljerte noen er der"..Håper du refererte til deg selv og ikke dine medskrivere?Så ellers bryr jeg meg aldri om hva folk skriver...tsk tsk

Hva mener du? Jeg refererte da i hvertfall ikke til deg..

Det var han..hmm hva het han.. mail25, tror jeg, som skrev noe om en som hadde kommet på skolen og ammet sitt barn, og det ble skrevet her på sexforumet.. Hmmm skrev du noe også? :)

Gjest BordetFanger

Syns det er stilig selv jeg , bare synd jeg ikke får "lov" av mannen og klippe det 1 meter lange håret : (

Syns jeg hører han nå :

" Jenter SKAL ha langt hår!"

Den samme mannen sier vel at det ikke skal være et hårstrå på kroppen forøvrig?

Ser du galskapen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...