Gå til innhold

dødspene jenter gjør oss gutta stygge!!!

Anbefalte innlegg

tenkende-gutt

er det noen av dere gutter eller jenter som har den samme opplevelsen som meg.. eller er det bare jeg som er rar.

Av og til når jeg går forbi hun utrooolige pene jenta på gata, så tenker jeg: åååhh se hun fiiiine der'a, men samtidig så tenker jeg også: å se så stygg jeg er.

andre som føler det samme?

Fortsetter under...

tenkende-gutt

Nei.

Når jeg ser den dødspene jenta på gata så er det begrenset hvor mye annet enn akkurat henne jeg klarer å tenke på der og da.

Jeg er gutt, og vi gutter klarer som kjent sjelden å holde på flere tanker om gangen.

hehe, det greier jeg.... men er du ikke enig eller?

hehe, det greier jeg.... men er du ikke enig eller?

Nei, egentlig ikke.

Jeg ser ikke noen større grunn til å tenke at jeg selv er stygg om jeg ser et perfekt eksemplar av kvinnearten, enn om jeg møter en usedvanlig kjekk fyr som jeg bare kan drømme om å se ut som.

Gjest carlina

Nei, egentlig ikke.

Jeg ser ikke noen større grunn til å tenke at jeg selv er stygg om jeg ser et perfekt eksemplar av kvinnearten, enn om jeg møter en usedvanlig kjekk fyr som jeg bare kan drømme om å se ut som.

Du vet det er holdningen til deg selv som skaper utstrålingen...Så føler du deg veldig pen en dag og utstråler dette,så vil mange blikk møte ditt!!

Annonse

Og SVÆRE pupper! Vær nå i det minste ærlig da, SDD.. :-)

Nei, da er jeg ikke ærlig.

Det er klart.. jeg kan også se på store, fine pupper, i en trang topp, du ser de beveger deg, opp og ned... åh....

Nei, jeg mener.. Jeg har seriøst ingen puppefetish. Så lenge de er fine liker jeg dem, og små pupper kan være jævla fine de også :)

Gjest carlina

Nei, da er jeg ikke ærlig.

Det er klart.. jeg kan også se på store, fine pupper, i en trang topp, du ser de beveger deg, opp og ned... åh....

Nei, jeg mener.. Jeg har seriøst ingen puppefetish. Så lenge de er fine liker jeg dem, og små pupper kan være jævla fine de også :)

Ja ja ja vi vet det derre med deg å små pupper...ikke gi oss med c cup dårlig selvtillit nå da!!

*hytter med finger'n*

Ja ja ja vi vet det derre med deg å små pupper...ikke gi oss med c cup dårlig selvtillit nå da!!

*hytter med finger'n*

Hva er C-cup?

Ikke forstå meg feil, for store pupper kan være jævla fine de også! :)

Det kommer helt ann på jenta de henger på, verken mer eller mindre.

Men uansett... knuser de tærne mine når ramler ut av bh-en, da synes jeg det blir noe i overkant.

Du, klitt mann nå må du slutte med denne kroppsfikseringen din, ellers kommer jeg og tar deg!!!!!!!!!!!!!

Du også, det ser ut til å bli trang i døren, siden flisgubben også driver og hisser seg opp. ;-)

Sleng puppa over skuldrene og pell deg over så skal vi se på hvem som tas!!

Annonse

Gjest carlina

Hva er C-cup?

Ikke forstå meg feil, for store pupper kan være jævla fine de også! :)

Det kommer helt ann på jenta de henger på, verken mer eller mindre.

Men uansett... knuser de tærne mine når ramler ut av bh-en, da synes jeg det blir noe i overkant.

Du har A-cup for små pupper,B-cup for medium pupper,C-Cup for litt over medium pupper,og D-cup for store pupper.Alt over det er stooort!! Skjønner du nå??

Du har A-cup for små pupper,B-cup for medium pupper,C-Cup for litt over medium pupper,og D-cup for store pupper.Alt over det er stooort!! Skjønner du nå??

Ja, og jeg har egentlig fått den opplæringen tidligere.

Men uansett.. størrelsen har ikke noe å si, det er fasongen og hvordan de sitter på den aktuelle kropp som er relevant :)

Ja, og jeg har egentlig fått den opplæringen tidligere.

Men uansett.. størrelsen har ikke noe å si, det er fasongen og hvordan de sitter på den aktuelle kropp som er relevant :)

Har en "syk" kompis av meg som setter opp karakterer på jenter han er/og har vært sammen med!

De karakterene går b.la. på :

Pupper som henger k: 1

Pupper som er ikke henger , men har store brystvorter k: 2

etc...

Beste karakter er :

Pupper som er faste , små brystvorter og litt over gjennpmsnittet i str k:10

Dette er bare noe av innholdet hans i den syvende sans!

Har en "syk" kompis av meg som setter opp karakterer på jenter han er/og har vært sammen med!

etc...

Beste karakter er :

Det er du som er syk som ikke noterer ned slike karakterer etter den internasjonalt, annerkjente Baxter scalaen. Dette er jo obligatorisk for alle menn!!

etc...

Beste karakter er :

Han høres jo ut som en artig skrue.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...