Gå til innhold

Viacreme - for noe juks!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest jukseri

Gikk på alle de positive innleggaene her om viacreme, for jeg har selv hatt vanskligheter med å få orgasme. besteilte på Han&Henne. Cremen kosta 398,- kr. så får jeg 4 ml!!!

Lenger ned her har amiga lagt inn link der man kan estille og der koster det 199,- for 15?ml. Er bare to sånne små poser med krem for 400,- kr.!!!! En pose holder til 4 ganger, men allikevel! '

Dessuten er det 100 år siden jeg bestilte den.. Fikk en lapp med der de beklaget for forsinka leveringstid og at jeg fikk med en glidemiddel som plaster på såret - så var det gammalt! Gikk ut på dato i oktober 2001! Var ikke blankt engang.. blitt hvitt og guffent med klumper i. ÆSJ!

Prøvde viacremen for å se om dette dyre greiene funka. Det føltes ut som om jeg hadde tatt på tigerbalsam! Ble kjølig liksom.. Ble ikke varmt, og kriblete. Ble kaldt liksom.. ja du vet hvordan det blir når man smører på tigerbalsam på kroppen. DRITDÅRLIG!!!

Og så koster det 400 kr. så er det bare juks!

Kan umulig være bra heller, smakte menthol. Synes det svei og jeg... Dessuten ble det borte etter 2 min. Så fort jeg ble våt forsvant alt. nei, fy pokker.. Lure folk til noe sånt... Passe pris hadde vært 10 kr. for en pose.

Han&Henne får i hvert fall ikke flere bestillinger fra meg! Gammal glidekrem og dobbelt så dyr jukse-krem som alle andre steder!

*Skuffa*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67409-viacreme-for-noe-juks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...