Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I sommer ble eg sammen med en som tidligere hadde vært min beste venn. (møttes i påsken, men fant tonen med en gang)

Før det hadde eg aldri vært i noen forhold eg tok seriøst og det samme gjelder for han.

Nå er det slik at vi er (altfor) galde i hværandre, og kansje litt overbeskyttende, iallefall: vi har problemer med å finne ut hvor grensen går for hva vi kan og ikke kan gjøre i et forhold.

Eg har mangen gutte venner og han mener feks. at eg ikke kan besøke de alene, han vil heller ikke at eg klemmer de, men de er jo vennene mine!

Når eg tenker meg om hadde eg nok blitt sjalu hadde han gjort det samme, man det er kansje fordi eg er så glad i han og at forholdet er nytt?

Vi stoler på hværandre altså, men det eg lurer på er hvor går grensene til dere som nå er i et fohold?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68538-hvor-g%C3%A5r-grensene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et godt råd er å ikke gjøre noe du ikke ville likt at han gjorde.

Hadde du blitt sjalu dersom han hadde mange jentevenner og klemte dem og var mye sammen med dem så bør ikke du gjøre det samme med dine guttevenner.

Grensene må dere finne ut selv. Dere bør ikke gjøre noe den andre ikke liker. Tenk deg situasjonen omvendt og om du ville likt at han gjorde det han ikke liker at du gjør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68538-hvor-g%C3%A5r-grensene/#findComment-322635
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...