Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Var og handlet en del klær i dag. Kjøpte noen gensere i en klesbutikk. Etter jeg hadde betalt og gikk ut av butikken merket jeg at alarmen gikk, men jeg tenkte ikke over det for jeg visste jo at jeg hadde betalt for det jeg hadde. Når jeg nå kom hjem merket jeg at en slik alarnbrikke har hengt igjen på et klesplagg jeg kjøpte. Jeg har kvitteringen på at den er betalt. Synes dette ble ekkelt alikevel, ble redd for at noen skulle tro jeg hadde tatt noe (noe jeg aldri har gjort noen gang). Er det noen fare for det? Jeg synes også det var rart at ikke de i butikken reagerte noe på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68829-en-ubehagelig-opplevelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 De tenkte helt sikkert ikke over det, det skjer stadig vekk når man jobber i butikk. Så da er det bare å gå tilbake med plagget og kvitteringen og få tatt av alarmen. Det er ekkelt når det skjer, særlig når man skal innom andre butikker etterpå og alarmen går overalt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68829-en-ubehagelig-opplevelse/#findComment-324929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Legg bestandig kvitteringen for det du har kjøpt i posen med plaggene. Posen har som regel butikkens navn eller logo på seg. I dette tilfellet fortjener ekspeditøren ei overhøvling med grov svinkjeft. Det er veldig dårlig service å utsette kundene for sånt. Mange mennesker reagerer veldig når de opplever slike ting og ikke har gjort noe galt. For øvrig sier det jo og litt at personalet ikke reagerte når alamen gikk! Fy på dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68829-en-ubehagelig-opplevelse/#findComment-324975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Det der opplevde jeg en gang også! Dvs. alarmen gikk ikke (!), men da jeg kom hjem satt fremdeles den alarm-dingsebomsen på kåpa. Tok den og kvitteringen med meg tilbake og forklarte at jeg hadde byttet den i romjulsrushet og at damen bak disken må ha glemt å ta den av. Dette var på en annen filial enn der jeg hadde fått byttet den og de hadde ikek appartur som passet til den typen alarmbrikker, men dama løp over til klesbutikken ved siden av og fikk tatt den av der! Snakk om service i etterkant! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68829-en-ubehagelig-opplevelse/#findComment-325002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 De tenkte helt sikkert ikke over det, det skjer stadig vekk når man jobber i butikk. Så da er det bare å gå tilbake med plagget og kvitteringen og få tatt av alarmen. Det er ekkelt når det skjer, særlig når man skal innom andre butikker etterpå og alarmen går overalt.. Det er slikt som ikke bør skje, men når det først skjer er det ofte pinlig for kunden. Jeg har jobbet i flere butikker selv, og ved uhell glemt å ta ut alarmen, men det har heldigvis alltid blitt tatt med godt humør. Så lenge kunden har sitt på det rene, er det jo ingenting å frykte! Men det er jo litt ekkelt med den type oppmerksomhet som man tror man får (men som ofte ikke er tilfelle) likevel. Av og til hender det at det ligger to alarmer i samme vare også, og i slike tilfeller er ofte betjeninga litt uoppmerksomme. Ta det med godt humør! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68829-en-ubehagelig-opplevelse/#findComment-325073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Legg bestandig kvitteringen for det du har kjøpt i posen med plaggene. Posen har som regel butikkens navn eller logo på seg. I dette tilfellet fortjener ekspeditøren ei overhøvling med grov svinkjeft. Det er veldig dårlig service å utsette kundene for sånt. Mange mennesker reagerer veldig når de opplever slike ting og ikke har gjort noe galt. For øvrig sier det jo og litt at personalet ikke reagerte når alamen gikk! Fy på dem. Svinekjeft du da... De kan vel gjøre feil de stakkars ekspeditørene også. Synes synd på dem i det verste kaoset noen ganger. Har selv opplevd at alarmen går. Da går jeg bare pent og rolig tilbake til kassen pg ber dem sjekke hvorfor. No problem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68829-en-ubehagelig-opplevelse/#findComment-325649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Svinekjeft du da... De kan vel gjøre feil de stakkars ekspeditørene også. Synes synd på dem i det verste kaoset noen ganger. Har selv opplevd at alarmen går. Da går jeg bare pent og rolig tilbake til kassen pg ber dem sjekke hvorfor. No problem. He he... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68829-en-ubehagelig-opplevelse/#findComment-325673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.